ویرایش محتوا

مشاوره کارشناسی ارشد

مشاوره کارشناسی ارشد

دانشجویان زیادی که از مقطع تحصیلی کارشناسی فارغ التحصیل شده اند برای رسیدن به درجات علمی بالا، علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند. بسیاری از دانشجویان که هر ساله در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام می کنند، می توانند با برنامه ریزی تحصیلی درست، به موفقیت دست پیدا کنند و در یک دانشگاه خوب ادامه تحصیل دهند. برخی از دانشجویان نیز علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور هستند. فارغ از این موضوعات، نمی توان از اهمیت مشاوره کارشناسی ارشد برای رسیدن به موفقیت غافل شد.

بسیاری از دانشجویانی که چندین سال است در کنکور کارشناسی ارشد شرکت می کنند و به موفقیت دست پیدا نمی کنند، فقط به دلیل نداشتن برنامه ریزی مطالعاتی درست، در دانشگاه و رشته دلخواه خودشان قبول نمی شوند.

خدمات مشاوره کارشناسی ارشد

چرا باید از خدمات مشاوره کارشناسی ارشد کمک بگیریم؟

کنکور یکی از مهم ترین مراحل زندگی تحصیلی دانشجویان محسوب می شود. از زمانی که به یاد داریم، برای رسیدن به موفقیت در کنکور تلاش کرده ایم تا در نهایت توانسته ایم در مقطع کارشناسی در یکی از دانشگاه های کشور قبول شویم. قبولی در مقطع کارشناسی ارشد، یکی از آرزوهای دانشجویانی است که مدرک لیسانس خودشان را دریافت کرده اند و به دنبال ادامه تحصیل هستند.

معمولا بازار کار برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد بیشتر از بازار کار برای دانشجویان لیسانسه است. با این حال، قبولی در مقطع کارشناسی ارشد به این سادگی که تصور می کنید، نیست. رقبای بسیار زیادی برای رسیدن به بهترین دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارند که قطعا هر روز برای رسیدن به هدف خودشان تلاش می کنند.

اگر نتوانید ضعف ها و نقاط قوت خود را به دقت بررسی کنید، نمی توانید از رقبای خودتان پیشی بگیرید و در کنکور کارشناسی ارشد به موفقیت برسید. با دریافت خدمات مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور و با کنکور، می توانید دید بهتری از اهداف خودتان داشته باشید و متوجه شوید برای رسیدن به هدفتان چقدر باید تلاش کنید.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره آزمون وکالت

چند راز موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد

بسیاری از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی، تصور می کنند که برای رسیدن به بهترین دانشگاه و تحصیل در رشته دلخواه در مقطع کارشناسی ارشد، باید مثل کنکور کارشناسی تلاش زیادی بکنند. واقعیت این است که قبولی در مقطع کارشناسی ارشد، بدون تلاش امکان پذیر نیست. ولی میزان تلاشی که باید برای قبولی در این مقطع تحصیلی کنید، به مراتب کمتر از تلاشی است که برای قبولی در مقطع لیسانس کردید؛ اما چرا؟

رقبای شما در مقطع کارشناسی ارشد، معمولا یا زمان زیادی برای مطالعه ندارند و یا تمایلی برای این کار ندارند. بنابراین، برای قبولی در مقطع کارشناسی ارشد در یک رشته دلخواه، با رقبای بسیار سرسختی روبرو نیستید. بسیاری از افراد به دلیل اینکه این موضوع را درک کرده اند، توانسته اند در یکی از بهترین دانشگاه های کشور در مقطع کارشناسی ارشد قبول شوند.

یکی دیگر از رازهای طلایی برای رسیدن به موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد، داشتن برنامه ریزی مطالعاتی درست است. نیازی نیست که تمام زمان خود را برای خواندن منابع مختلف کنکور کارشناسی ارشد اختصاص دهید. معمولا دانشجویان موفق تمرکز خود را روی 3 تا 4 باکس کنکور ارشد می گذارند و به جای اینکه تمامی باکس های تخصصی را مطالعه کنند، فقط تست های این چند باکس را می زنند. نتایج نشان می دهد که این دانشجویان موفقیت بیشتری نسبت به سایر دانشجویان دارند.

یکی دیگر از رازهای موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد، دریافت خدمات مشاوره کارشناسی ارشد است. با دریافت این خدمات می توانید متوجه شوید که هدف شما چیست؟ چقدر باید برای رسیدن به هدف خودتان تلاش کنید؟ سوابق دیگر دانشجویان موفق برای رسیدن به دانشگاه و رشته شما، چگونه بوده است؟

موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد

آیا می توان در زمان کم در کنکور فوق لیسانس قبول شد؟

آمارها نشان می دهند که بسیاری از دانشجویانی که در کنکور کارشناسی ارشد قبول شده اند، یا شاغل بوده اند یا متاهل! به همین خاطر، می توان انتظار داشت که بتوان در یک زمان کم در کنکور کارشناسی ارشد قبول شد. هر یک از داوطلبان کنکور ارشد، دارای شرایط خاصی هستند و این مشاور کارشناسی ارشد است که باید بر اساس شرایط دانشجو و داوطلب، بهترین برنامه ریزی مطالعاتی را به او ارائه کند.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  تست نئو در اصفهان

اگر نگران هستید که نتوانید در یک زمان محدود و کم، به موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد دست پیدا کنید، باید از خدمات مشاوره کارشناسی ارشد کمک بگیرید. قطعا با دریافت خدمات مشاوره کارشناسی ارشد، متوجه خواهید شد که موفقیت در این کنکور، وابستگی زیادی به زمان ندارد.

شما می توانید با بررسی سوابق دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با کمک جلسات مشاوره کارشناسی ارشد بصیرت نوین، متوجه شوید که می توانید در زمان محدود هم به موفقیت دست پیدا کنید. حتی بسیاری از دانشجویان شاغل، با صرف یک مدت زمان محدود برای مطالعه روزانه، توانسته اند در دانشگاه های دولتی و مطرح کشور قبول شوند. البته برای رسیدن به موفقیت، نباید از اهمیت مشاوره کارشناسی ارشد، چشم پوشی کرد.

تاثیر بررسی نمونه سوالات کنکور ارشد سال های گذشته در قبولی

یکی از موضوعاتی که همیشه در جلسات مشاوره کارشناسی ارشد بصیرت نوین به آن پرداخته می شود، بررسی نمونه سوالات کنکور ارشد سال های گذشته است. دیده شده است که دانشجویان مطالعه دقیقی بر روی منابع کنکور ارشد داشته اند، ولی چون سوالات کنکور سال های گذشته را بررسی نکرده اند، در روز آزمون به موفقیت دست پیدا نکرده اند.

واقعیت این است که بررسی نمونه سوالات کنکور ارشد، باید در اولویت برنامه ریزی مطالعاتی قرار گیرد که در جلسات مشاوره کارشناسی ارشد، ارائه می شود. با بررسی نمونه سوالات سال های گذشته، متوجه می شوید که چگونه باید در روز کنکور، سوالات را پاسخ دهید و هر سوال نیاز به چقدر زمان دارد.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  رتبه قبولی پرستاری

مزایای دریافت مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور و با کنکور از بصیرت نوین

این روزها، تعداد افرادی که علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، کم نیست. این موضوع ایجاب می کند که برای رسیدن به موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد و قبولی در این مقطع، از خدمات مشاوره کارشناسی ارشد کمک بگیرید. از جمله مزایای دریافت مشاوره کارشناسی ارشد از بصیرت نوین عبارتند از:

  • دریافت برنامه ریزی مطالعاتی اصولی بر اساس شرایط شخصی شما
  • اطلاع از سوابق تحصیلی دانشجویان موفق در مقطع کارشناسی ارشد
  • ایجاد یک برنامه ریزی ذهنی با کمک خدمات مشاوره جهت رسیدن به هدف
  • کمک به انتخاب رشته اصولی در زمان دریافت کارنامه کنکور ارشد
  • امکان دریافت مشاوره کارشناسی ارشد به صورت تلفنی و حضوری
  • دریافت مشاوره کارشناسی ارشد از افراد باتجربه و موفق

مزایای دریافت مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور

مشاوره کنکور ارشد تلفنی در بصیرت نوین؛ نگران زمان و مکان نباشید!

ممکن است نتوانید به بصیرت نوین، یک مرکز مشاوره در اصفهان، مراجعه کنید. اما این موضوع مانع موفقیت شما در مقطع کارشناسی ارشد نخواهد شد. بصیرت نوین برای رفاه حال شما عزیزان، امکان دریافت مشاوره کنکور ارشد تلفنی را هم فراهم کرده است. تمامی خدماتی که در مشاوره کارشناسی ارشد حضوری به دانشجویان و داوطلبان ارائه می شوند، در مشاوره تلفنی نیز ارائه خواهند شد. فقط با این تفاوت که شما می توانید بدون محدودیت زمان و در هر شهری که هستید، از خدمات مشاوره کنکور ارشد تلفنی بصیرت نوین کمک بگیرید.

اگر تمایل دارید که با مشاوران تحصیلی برای رسیدن به موفقیت در مقطع کارشناسی ارشد ارتباط بگیرید، حتما در هنگام تماس با مشاورین به آن ها اطلاع دهید که از طریق سایت بصیرت نوین با آن ها تماس گرفته اید.

دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©