ویرایش محتوا

مشاوره آزمون تیزهوشان

مشاوره آزمون تیزهوشان در موسسه بصیرت نوین

یکی از بزرگترین دغدغه های والدین نگرانی از آینده تحصیلی فرزندانشان است. زیرا آینده تحصیلی فرزندانشان اغلب اوقات نشان دهنده آینده شغلی آن ها نیز است. به همین دلیل برای پیشرفت مناسب در مسیر تحصیل باید پایه های آن را محکم انشا کرد. باید از ابتدای مسیر قدم های مناسب و به جایی برداشت و گرنه همچون شعر زیبای صائب تبریزی میشود که خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج!

مشاوره-تیزهوشان-نهم

منظور از این قدم اولیه انتخاب یک مدرسه خوب در ابتدای دوران تحصیل برای دانش آموزان علاقه مند به تحصیل است. همانطور که همه ما می دانیم مدارس تیزهوشان در سرتاسر کشور جایگاه منحصر به خود را دارند. از مهم ترین مزیت هایی که این مدارس دارند اولا می توان به آگاه سازی دانش آموزان اشاره کرد. درست زمانی که دانش آموزان مدارس دیگر درگیر مباحث ساده تر در حد تکالیف مدرسه هستند مدارس تیزهوشان دانش آموزان را از سطح واقعی سوالات آزمون های ورود به دانشگاه ها آگاه می سازند. و همین است که باعث می شود دانش آموزان این مدارس با آمادگی بالا وارد آزمون های ورود به دانشگاه  ها شده و درصد موفقیت بیشتری نسبت به دانش آموزان مدارس عادی کسب کنند.

علاوه بر این سطح تدریس و حس رقابت بالا در این مدارس باعث ترغیب انگیزه دانش آموز برای تحصیل می شود. همین دلایل است که منجر می شود دانش آموزان در تلاش برای ورود به این دسته از مدارس باشند. اما چون آگاهی مناسبی در چگونگی قبولی در آزمون ورودی این مدارس را ندارند به دنبال تبلیغات اشتباه می روند. دقیقا به همین دلایل ما در مرکز مشاوره بصیرت نوین در تلاش هستیم تا خانواده ها و دانش آموزان را راهنمایی کنیم.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره تحصیلی تلفنی در اصفهان

مشاوره آزمون تیزهوشان در اصفهان

 

ارائه مشاوره تیزهوشان نهم و مشاوره تیزهوشان ششم

همانطور که میدانید آزمون تیزهوشان در 2 مقطع نهم و ششم برای دانش آموزان برگزار می شود. که در واقع آینده تحصیلی و پایه آن ها را در متوسطه اول و دوم رقم می زند. مرکز مشاوره بصیرت نوین در زمینه ارائه مشاوره به دانش آموزان در این دو مقطع تحصیلی چندین سال است که بهترین ها را ارائه می دهد. باید گفت این موسسه پر واضح است که دارای مشاوران تحصیلی بسیار موفق است.

مشاوره تیزهوشان ششم

بهترین مشاوره آزمون تیزهوشان در مرکز مشاوره بصیرت نوین ارائه می شود. این مرکز دارای یک تیم کاملا مجرب از مشاوران تحصیلی است که به تمام سوالات شما پاسخ می دهند. در واقع می توانیم قدم به قدم با شما همراه  بوده و از ابهامات و سختی های این مسیر مقدار قابل توجهی را کاهش دهیم. در واقع مشاوره آزمون تیزهوشان از این قرار است که مشاوران موسسه با والدین و دانش آموز وارد ارتباط شده و به طور مفصل به گفته های آن ها گوش میدهند. بعد از ارزیابی شرایط دانش آموز، او را در بهترین جهت راهنمایی می کنند. حتی علایق وی را نیز در نظر می گیرند. زیرا تعیین چراغ راه بدون در نظر گرفتن علایق یک فرد کاری بسیار اشتباه است.

موضوع مهم دیگر این است که بسیاری از دانش آموزان به دلیل عدم قبولی در آزمون تیزهوشان ششم دچار ناامیدی و ترس شده اند. مشاوران مرکز بصیرت نوین درست در همین موضوعات وارد عمل می شوند. یعنی بعد از گذراندن جلسات مشاوره از عدم موفقیت دانش آموز علت یابی می کنند. بعد از پیدا کردن ریشه مشکل حال مرحله حل آن است. با ارائه بهترین تکنیک ها و جدید ترین متد های مشاوره آزمون تیزهوشان در جهت حل مشکل و قبولی در آزمون بعدی پیش میروند.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره انتخاب رشته نهم + فاکتورهای مهم آن

چرا باید مرکز مشاوره بصیرت نوین را انتخاب کنیم؟

مرکز مشاوره بصیرت نوین دارای بهترین کادر مشاوره آزمون تیزهوشان در اصفهان است این مرکز چندین سال است که در بسیاری از زمینه ها به رشد جوانان و نوجوانان کمک می کند. با آموزش های بسیار مفید این موسسه که بسیاری از آن ها نیز به صورت رایگان در اختیار جوانان و نوجوانان قرار میگیرد مشکلات بسیاری از دانش آموزان حل شده است. این موسسه دارای یک وب سایت بسیار مفید است که در زمینه خود به صورت کاملا تخصصی فعالیت می کند. برای یافتن پاسخ بسیاری از سوالات خود و همینطور آشنایی با این موسسه می توانید فرم زیر را پر کنید، کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

مشاوره آزمون تیزهوشان

علاوه بر وب سایت، موسسه بصیرت نوین در صفحه اینستاگرام و تلگرام خود نیز به فعالیتش ادامه می دهد. در واقع این موسسه در تلاش است تا از تمام پل های ارتباطی خانواده ها و دانش آموزان را آگاه سازد. این آگاهی ها منجر می شود تا افراد به راحتی سخنان و راهکار های افراد بدون  تخصص در زمینه مشاوره تحصیلی را نپذیرند. در واقع افزایش آگاهی منجر میشود تا سرمایه گذاری هدفمند و توسط افراد متخصص صورت بگیرد. در این حالت علاوه بر وارد نشدن لطمه به اقتصاد خانواده ها دانش آموزان می توانند در مسیر اهداف خود قدم بردارند.

پس از مطالب گفته شده نتیجه حاصل میشود که :

در شرایط امروز قبولی در رشته های مطرح دانشگاه ها بسیار دشوار است و هزینه های بسیار سنگینی را می طلبد. بنابراین بهترین راه برداشتن قدم های صحیح از ابتدای امر در جهت هدف است. بهترین راه این  است که دانش آموزان از ابتدای امر در مسیری تحصیل کنند که حس رقابت و قدرت آموزش در بالاترین سطح است. مدارس تیزهوشان از این دسته مدارس موفق در سطح کشور هستند که بیشترین قبولی های کنکور را به خود اختصاص می دهند. در طول سال های تحصیلی مدرسه هر دانش آموز دو بار میتواند در آن ها شرکت کند.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره قبولی تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول و دوم

مرکز مشاوره بصیرت نوین در صدد است تا در زمینه مشاوره تیزهوشان نهم و مشاوره تیزهوشان ششم بهترین ها را ارئه دهد. این موسسه دارای مقام بهترین مشاوره تیزهوشان در اصفهان می باشد. در این موسسه علاوه بر ارائه بسیاری از آموزش های رایگان شما می توانید با مراجعه به وب سایت آن نکات بسیار مفید دیگری را نیز یاد بگیرید. مشاوران این مرکز با استفاده از تست های فوق پیشرفته و مطرح دنیا استعداد های فرزند شما را شناسایی کرده و به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب برای وی را انجام دهید. زیرا اولویت برای موسسه ما این است که نوجوانان و جوانان با حس رضایت از خود در جهت آینده درخشان قدم بردارند.

مرکز مشاوره بصیرت نوین

همانطور که گفتیم مرکز مشاوره بصیرت نوین، بهترین مشاور تحصیلی تیزهوشان در اصفهان است. اما خوشبختانه این موسسه دارای قابلیت ارائه خدمات آنلاین به دانش آموزان سراسر کشور نیز است. یعنی از هر کجای ایران که باشید میتوانید از خدمات موسسه بصیرت نوین بهره بگیرید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر یا به وب سایت موسسه مراجعه کرده و یا از طریق تماس تلفنی با بهترین مشاوران تحصیلی قدم در جهت بهبود آینده فرزندان خود بگذارید.

ممنون از شما 😊
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©