ویرایش محتوا

مشاوره قبولی تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول و دوم

مشاوره قبولی تیزهوشان و مدارس نمونه دولتی

مشاوره قبولی تیزهوشان، یک راهکار موثر برای برطرف کردن چالش های پیش رو در این نوع آزمون ها خواهد بود. از آنجایی که فرصت ورود به مدارس تیزهوشان تنها یکبار در ابتدای هر مقطع امکان امکان پذیر است، بالا بردن شانس قبولی دانش آموز برای ادامه تحصیل در یک سطح بالاتر بسیار مهم خواهد بود. در ادامه با ما باشید تا به بررسی تمامی نکات طلایی برای مشاوره آزمون تیزهوشان، مزایا و اهمیت آن بپردازیم.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

آزمون تیزهوشان چیست؟

مشاوره قبولی تیزهوشان نقش بسیار مهمی در افزایش شانس پذیرش این مدارس دارد. جالب است بدانید در حدود 70 تا 85 درصد از قبولی ها برای رتبه های زیر 1000 کنکور، از مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و خصوصی هستند. این آمار به وضوح نشان می دهد که مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان سطح بسیار خوبی برای تعلیم و تضمین قبولی کنکور فرزندان شما دارند. اما برای ورود به این مدارس، لازم است در آزمون تیزهوشان شرکت کنید که مهم ترین فیلتر برای ورودی های جدید خواهد بود.

مشاوره آزمون تیزهوشان به منظور افزایش توانایی های فرزندان شما در ورود به این مدارس نقش مهمی را ایفا می کند. آزمون تیزهوشان، به شیوه کنکور برگزار می شود که در آن می بایست دانسته های علمی گذشته خود را محک بزنید. در این امتحان، 2 دفترچه به داوطلبان ارائه می شوند که برحسب مقطع تحصیلی، محتوای متفاوتی خواهند داشت. دفترچه اول دارای 60 سوال و 60 دقیقه مهلت زمانی است. همچنین دفترچه دوم نیز 40 سوال با مدت زمان 20 دقیقه خواهد داشت.

مقطع / شماره دفترچه دفترچه اول دفترچه دوم
ششم به هفتم روابط منطقی و ادبی، ریاضی ششم و هوش تصویری و سه بعدی هماهنگی کلمات، ارتباط اشکال و کلمات، تشخصی تصاویر و دقت محاسبات سریع ریاضی
نهم به دهم مباحث هوش و استعداد تحلیلی مباحث درسی پایه هشتم و نهم (ریاضی، علوم، فارسی، مطالعات و هدیه‌و‌قرآن)
این مطلب را هم مطالعه کنید :  ثبت نام کنکور سراسری 1402 + شرایط

شما والدین دلسوز می توانید برای تضمین موفقیت فرزندان خود، همین حالا از طریق این لینک، اقدام به اخذ مشاوره آنلاین تیزهوشان نمایید.

معرفی آزمون تیزهوشان

مزیت تحصیل در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

دانش آموزان می توانند با مشاوره قبولی تیزهوشان، درصد موفقیت خود برای ورود به این نوع مدارس را افزایش دهند. اما این کار در نهایت منجر به چه مزایایی خواهد شد؟ در پاسخ به این پرسش می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • کیفیت بالای تحصیل: ورود به مدرسه تیزهوشان در کنار حس بسیار خوبی که دارد، با سخت گیری های زیادی همراه خواهد بود که در نهایت کیفیت تدریس را افزایش می دهد.
  • رزومه قوی: این مورد به ویژه برای کسانی که قصد دارند در آینده اقدام به تحصیل در یک کشور خارجی نمایند، مهم خواهد بود. چراکه تحصیل در مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان و سایر مدارس خاص به عنوان یک پوینت مثبت درنظر گرفته می شود و می تواند در پذیرش شما تا حدی موثر باشد.
  • امکانات آموزشی بیشتر: مدارس تیزهوشان به جهت کشف استعداد دانش آموزان نخبه و فراهم کردن بهترین بستر آموزشی برای آنها، از امکانات بیشتری برخوردارند که از جمله آنها می توان به وسایل و منابع کمک آموزشی، خدمات مشاوره و تجهیزات رفاهی کامل تر اشاره کرد.
  • اگر شما هم مزیت یا معایبی از تحصیل در این نوع مدارس را تجربه کرده اید، می توانید در بخش نظرات، آنها را با ما درمیان بگذارید.

مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

اهمیت مشاوره قبولی تیزهوشان در دوره متوسطه اول و دوم چیست؟

استفاده از تجربیات و دانش افرادی که در زمینه ارائه مشاوره قبولی تیزهوشان فعالیت می کنند، می تواند تا حد بسیار خوبی تضمین کننده موفقیت شما در آزمون های ورودی مانند کنکور و مدارس خاص باشد. این موضوع به ویژه در مشاوره تیزهوشان ششم به هفتم بسیار مهم خواهد بود. چراکه:

  • در صورت قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم، می توانید به شرط حفظ معدل بالای 18، بدون نیاز به آزمون مجدد در مقطع متوسطه دوم نیز در این نوع مدارس تحصیل کنید. بنابراین قبولی در آزمون تیزهوشان دوره متوسطه اول، به شما امکان تحصیل در یکی از بهترین مدارس ایران به مدت 6 سال را خواهد داد.
  • از سوی دیگر، آزمون های ورودی تیزهوشان در پایه های غیر از ششم و نهم، به صورت امتحاناتی برای تکمیل ظرفیت می باشند. این بدان معناست که تعداد بسیار کمی از دانش آموزان به عنوان ورودی های جدید پذیرش خواهند شد. بنابراین شانس پذیرش، بسیار کمتر از آزمون های تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خواهد بود.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره المپیاد | مشاوره شرکت در المپیاد

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

با کمک مشاوره آزمون تیزهوشان، قادر خواهید بود تا برنامه ریزی حرفه ای برای قبولی آزمون تیزهوشان داشته باشید. از سوی دیگر، مشاوریان در  این نوع آزمون ها می توانند با کمک بسیار زیادی به شما بکنند. به عنوان مثال با موشکافی تیپ سوالات، آموزش روش حل، معرفی بهترین منابع و اساتید، بهترین منابع تست و تمرین و غیره، شما را برای موفقیت در این آزمون ها آماده می کنند. اگر تمایل دارید از خدمات مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان در مجموعه بصیرت نوین اصفهان استفاده کنید، کافیست با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

اهمیت مشاوره قبولی تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم

بهترین مشاوره قبولی تیزهوشان کجاست؟

بهره مندی از مشاوره قبولی تیزهوشان می تواند تا حد بسیار خوبی چالش های این آزمون را برای دانش آموزان کمتر کند. نوع سوالات، فشرده بودن زمان آزمون ها و گنگ بودن روش پاسخگویی از مهم ترین نگرانی هایی هستند که می بایست برای برطرف کردن آنها از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید.

فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین مشاور قبولی تیزهوشان

برای آنکه بتوانید یک مجموعه مطمئن جهت دریافت مشاوره آزمون تیزهوشان را انتخاب کنید، بهتر است چند آیتم زیر را درنظر داشته باشید:

  • به دنبال قبولی ها هر موسسه باشید: عملکرد موسسات آموزشی را با نتایج آنها بسنجید. در ابتدا، به سراغ موسساتی که بیشترین قبولی را داشته اند بروید. با افرادی که از خدمات آموزشی آنها استفاده کرده اند مصاحبه کنید و میزان رضایت و تاثیر مشاوره آنها در قبولی آزمون های ورودی تیزهوشان را بپرسید.
  • سابقه علمی و آموزشی مشاوران را بررسی کنید: کسانی که به عنوان مشاور در این مجموعه ها حضور دارند، می بایست از دانش آکادمیک در این فیلد کاری برخوردار باشند. آنها را از نظر سابقه تحصیلی و تجربیاتی که در حوزه کاری خود دارند زیر ذره بین برده و از دانش آنها مطمئن شوید.
  • محبوبیت آنها را درنظر داشته باشید: به طور معمول، موسساتی که عملکرد خوبی داشته اند، از محبوبیت بالایی در بین دانش آموزان برخوردارند. بنابراین شما می توانید آوازه آنها را در بین هم صنفی ها و افرادی که از خدمات آنها استفاده کرده اند بشنوید و براساس آنها تصمیم گیری کنید.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  لیست رشته های بدون کنکور تجربی

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

 مجموعه بصیرت نوین با بیش از 15 سال سابقه مشاوره تیزهوشان در اصفهان، یکی از موسسات آموزشی مطرح در اصفهان و ایران است که ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم. این مجموعه به مدیریت دکتر حسین لشکری، فارغ التحصیل دکتری رشته برنامه درسی، تاکنون هدایت تحصیلی هزاران دانش آموز را در زمینه انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی و آزمون های ورودی مدارس یا کنکور را برعهده داشته است. با تکیه بر سابقه تحصیلی و تجربیاتی که در طی این 2 دهه جمع آوری شده اند، شما می توانید با اطمینان کامل، مشاوره قبولی تیزهوشان فرزندان خود را به این مجموعه بسپارید.

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©