ویرایش محتوا

دکتر حسین لشکری – مشاور تحصیلی، شغل و کنکور

دکتر حسین لشکری مشاور خانواده، تحصیلی و کنکور

دکتر حسین لشکری مشاور کنکور، امور تحصیلی و خانوادگی هستند که با داشتن سابقه ای بیش از 15 سال، در زمینه هدایت آموزشی دانش آموزان فعالیت می کنند. ایشان از دهه 80 فعالیت خود را در ارائه خدمات مشاوره روان شناسی آغاز کرده اند و اکنون مدیریت مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی بصیرت نوین را برعهده دارند. در ادامه این بخش با ما باشید تا به صورت اجمالی به معرفی دکتر حسین لشکری مشاور اصفهان و دستاوردهای ایشان بپردازیم.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

بیوگرافی دکتر حسین لشکری مشاور تحصیلی، شغل و کنکور

مشکلات خانوادگی و تحصیلی، از مهم ترین چالش هایی هستند که بسیاری از دانش آموزان ممکن است بدان گرفتار شده باشند. با وجود فقدان اطلاعات صحیح در جامعه و سطح پایین مهارت های زندگی در بین شهروندان، برای حل چنین مسائلی پیشنهاد می شود از مشاورانی که به صورت آکادمیک آموزش دیده هستند، کمک بگیرید. از سوی دیگر، هرچقدر این دسته از افراد از بار تجربی بیشتر در این مسائل بهره مند باشند، راهکارهای‌شان عملی تر خواهد بود.

یکی از چهره های با تجربه و آگاه در این زمینه، دکتر حسین لشکری مشاور کنکور و امور تحصیلی هستند که سابقه ارائه خدمات روان شناسی را نیز در کارنامه خود دارد. اکنون ایشان فعالیت خود را از طریق مجموعه بصیرت نوین، یک مرکز مشاوره در استان اصفهان، ارائه می نمایند. کمک به هزاران دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و مشاوره آنها در طول 15 سال گذشته، بخش کوچکی از فعالیت های ایشان است. به همین دلیل می توان به جرات دکتر لشکری را از برجسته ترین افراد برای هدایت تحصیلی در سطح استان و کشور معرفی نمود.

با تکیه بر دانش و تجربیاتی که دکتر حسین لشکری مشاور کنکور و امور تحصیلی در طول نزدیک به دو دهه گذشته کسب کرده اند، تاکنون بیش از ده ها کارگاه و همایش در استان اصفهان از جانب ایشان برگزار شده است. همچنین جلسات مشاوره و کارگاه های کمک آموزشی ایشان به صورت خصوصی و عمومی در قالب جلسات کارگاهی، پاتوق های دانش آموزی، پانسیون های مطالعاتی، لایو های آموزشی و مشاوره در کلینیک تخصصی بصیرت نوین ارائه می شوند.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  چهار ظرفیت که به موفقیت تحصیلی شما کمک می‌کنند

آشنایی با دکتر حسین لشکری

سوابق تحصیلی و حرفه ای دکتر حسین لشکری مشاور کنکور

درنظر گرفتن سوابق تحصیلی و حرفه ای، همواره یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که باید قبل از انتخاب مشاور تحصیلی خود درنظر بگیرید. چنین داده هایی می تواند به شما کمک کند تا اعتماد بیشتری به فرد داشته باشید و از توانایی های وی آگاه شوید. بدین منظور، برای کامل تر شدن بیوگرافی دکتر حسین لشکری مشاور کنکور، امور تحصیلی و خانواده، در ادامه نگاهی به سوابق تحصیلی و مهارت های ایشان می اندازیم که به شرح زیر می باشند:

  • ایشان در رشته برنامه درسی دارای مدرک دکتری می باشند. فارغ التحصیلان این رشته، توانایی ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی را خواهند داشت و می توانند در مراکز آموزشی مختلف به عنوان مشاور، آموزگار، مسئول بخش فرهنگی و مدیریت آن فعالیت کنند.
  • در همین راستا، دکتر لشکری مدیریت مرکز مشاوره بصیرت نوین را برعهده دارند که در زمینه ارائه خدمات آموزشی، مشاوره فعالیت می کند.
  • در کنار ارائه خدمات مشاوره، ایشان در مراکز علمی مختلف اعم از دانشگاه های فرهنگی، پیام نور و مراکز علمی کاربردی استان به عنوان مدرس فعالیت می کنند.
  • یکی دیگر از سوابق حرفه ای و مرتبط با مدرک ایشان، ارائه مشاوره تحصیلی مدارس خاص می باشد. از جمله می توان به تیز هوشان، استعداد درخشان و نمونه دولتی اشاره کرد. معمولا برای هدایت تحصیلی دانش آموزان نخبه با ظرفیت علمی بالا، خدمات مشاوره تحصیلی، برنامه ریزی درسی و روان شناسی دانش آموزان به صورت خاص در این مراکز ارائه می شوند.
  • با توجه به درجه علمی دکتر حسین لشکری مشاور کنکور، امور تحصیلی و خانوادگی، ایشان در برخی مراکز علمی دارای جایگاه می باشند که عبارتند از:
  • عضو گروه مدرسین آموزش خانواده،
  • عضو گروه مدرسین دوره های ضمن خدمت فرهنگیان،
  • عضو گروه علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فرهنگیان و علمی کاربردی.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره کنکور ریاضی

آشنایی با مهارت های دکتر حسین لشکری

افتخارات و دستاوردهای دکتر حسین لشکری مشاور

در طول یک دوره فعالیت 15 ساله، دکتر حسین لشکری مشاور کنکوری و امور خانواده به عنوان یک مولف نیز به جامعه فارسی زبان خدمت کرده است. یکی از مهم ترین دستاورد های ایشان در این زمینه، تالیف کتاب و نگارش مقالات مختلف در حوزه روان شناسی و آموزشی است که به شرح زیر می باشند:

  • تالیف کتاب “هوش عاطفی و کاربری” که با محوریت راهکارهای تقویت هوش عاطفی و هیجانی برای کسب موفقیت در زندگی منتشر شده است.
  • نگارش مقاله پژوهشی علمی “نقش فعالیت های مکمل و فوق برنامه در یادگیری”.
  • نگارش مقاله پژوهشی علمی “جایگاه و نقش ارزشیابی توصیفی در یادگیری”.
  • نگارش مقاله پژوهشی علمی “برنامه درسی مبتنی بر رویکرد مغز” با هدف شناسایی مولفه های الگوی برنامه درسی مبتنی بر هوش عاطفی که در آن رویکردمقاله بر مبنای تربیت مغز درنظر گرفته شده است.
  • از دیگر افتخارات ایشان همچنین می توان تقدیرنامه های زیر اشاره کرد:

آشنایی با افتخارات حسین لشکری مشاور کنکور آشنایی با افتخارات حسین لشکری مشاور کنکور

فعالیت ها و خدمات دکتر لشکری (مدیر مرکز مشاوره بصیرت نوین)

در تکمیل فعالیت هایی که دکتر حسین لشکری مشاور کنکور، امور تحصیلی و خانواده تاکنون ارائه کرده اند، همچنین می توان به موارد متعددی در مشاوره تحصیلی و آموزشی ایشان اشاره نمود که در بخش زیر به آن اشاره شده می شود:

  • مشاوره و راهنمای تحصیلی انتخاب رشته کنکور، دانشگاه و پایه نهم.
  • مشاوره و هدایت تحصیلی برای برنامه ریزی دانش آموزان نخبه، المپیادی و رتبه های برتر.
  • مشاوره و دایت تحصیلی برای دانش آموزان پشت کنکوری.

با گسترش فعالیت های ایشان، دکتر لشکری بصیرت نوین را در سال 1386 بنیان گذاری کردند تا خدمات خود را به صورت رسمی تر آغاز کنند. در انتهای این مقاله به صورت خلاصه راجع به خدمات این موسسه می پردازیم.

خدمات مرکز مشاوره بصیرت نوین

کلینیک بصیرت نوین، یک مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی با مدیریت دکتر حسین لشکری مشاور کنکور و امور تحصیلی است که تاکنون بیش از 15 سال در این زمینه فعالیت نموده و از یک تیم مجرب و پویا بهره می برد. این مرکز، در استان اصفهان واقع شده است و سرویس های متعددی را برای کلیه هموطنان در سراسر ایران ارائه می کند که عبارتند از:

  • مشاوره خانواده: از جمله خدمات در این بخش می توان گفت: روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره خانواده با حضور اعضا، حل اختلافات و تعارضات خانوادگی، زوج درمانی و رفع مشکلات ناشی از روابط شخصی،
  • مشاوره کودک و نوجوان: از جمله خدمات در این بخش می توان به روانشناسی کودک، ارائه راهکارهای تربیتی فرزندان، درمان بیش فعالی، مشاوره والدین در زمینه فرزند پروری، درمان ضربات روحی و روانکاوی نوجوانان، بازی درمانی اشاره کرد.
  • مشاوره برای دانش آموزان در بخش های مختلف تحصیلی: از جمله خدمات در این بخش می توان به برنامه ریزی تحصیلی، ارائه راهکارها و تکنیک های روز برای مطالعه عمیق، مشاوره شغلی برای کمک به آینده کاری دانش آموزان، کمک و درمان اختلالات یادگیری، انتخاب رشته کنکوری، انتخاب رشته پایه نهم و غیره اشاره کرد.
  • مشاوره دانش آموزان نخبه و تیز هوشان: ارائه تست ها و آزمون های روان شناختی به منظور درک بهتر وضعیت دانشجو، هدایت تحصیلی، تکنیک های تند خوانی و یادگیری سریع، تکنیک های آموزشی و تست زنی سریع، ارائه خدمات روان شناسی، تمرکز و رفع افکار سمی اشاره کرد.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

شما می توانید برای استفاده از این خدمات، با با شماره های 09904294359 و شماره 03136698852 اقدام کنید. همچنین می توانید از طریق این بخش، به فرم های درخواست مشاوره تحصیلی دسترسی داشته باشید.

فعالیت ها و خدمات دکتر لشکری مشاوره بصیرت نوین

ممنون از شما 😊
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©