ویرایش محتوا

مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان

مشاوره قبولی نمونه دولتی در اصفهان

مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان چه کمکی به شما می کند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان، یعنی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی بپردازیم. در ادامه به اهمیت استفاده از مشاوره، نقش و خدمات آن در این موضوع خواهیم پرداخت.

چرا ثبت نام در مدارس نمونه دولتی مهم است؟

یکی از تغییرات مهمی که در نظام آموزشی ما انجام شد، طبقه بندی مدارس می باشد که برای ارتقای سطح هدایت تحصیلی دانش آموزان و بها دادن به استعداد آنها درنظر گرفته شده است. اکنون ثمره این تغییرات، با به وجود آمدن مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان، شاهد و غیره در جامعه پدیدار شده است. یکی از بهترین نوع این آموزشگاه ها که می توانید برای ثبت نام فرزندان با استعداد خود درنظر بگیرید، مدارس نمونه دولتی هستند.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

شما می توانید با استفاده از مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان، جهت آمادگی برای ورود به این مدارس و قبولی در آزمون ورودی آن اقدام کنید. در واقع مدارس نمونه دولتی، به واسطه فراهم کردن یکسری امکانات از جمله آزمایشگاه ها، محیط ورزشی و آموزشی مناسب، بهره مندی از اساتید مجرب با امتیاز بالاتر، هزینه کمتر آموزشی نسبت به مدارس غیرانتفاعی و کیفیت بالای تحصیلی، مزیت های بسیاری را ارائه می دهند. به همین خاطر است که والدین علاقمند هستند تا فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام کنند.

شرایط قبولی در مدرسه نمونه دولتی

یکی از خدماتی که در بخش مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان ارائه می شود، آماده کردن دانش آموزان برای قبولی در آزمون ورودی مدارس است. پیش نیاز این کار، داشتن شرایطی است که دانش آموزان را برای ورود به این مدارس فیلتر کرده و آنها را برای ثبت نام در آزمون ورودی آن واجد شرایط می کند. در این خصوص می توان گفت:

  • شرط معدل: کسب حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت دوم (معدل نمرات خرداد ماه).
  • ثبت نام: ثبت نام در سامانه isfedu.ir که باید در ماه فروردین امسال انجام شود. همچنین داوطلبان باید از 3 روز قبل از زمان برگزاری، کارت ورود به جلسه را پرینت کنند.
  • هزینه: برای شرکت در آزمون های مدارس نمونه دولتی، می بایست هزینه ای پرداخت شود که این مبلغ برای سال 1402، 70 هزار تومان می باشد.
  • سایر شرایط: هر داوطلب مجاز به شرکت تنها در یک رشته خواهد بود. داوطلبان برای شرکت در آزمون، باید در روز 8 تیر و در ساعت 8 صبح در مدارس حضور داشته باشند.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  راهکار های مقابله با استرس آزمون

قابل ذکر است که نتایج آزمون از طریق سامانه my.medu.ir حداکثر تا هفته اول مرداد سال 1402 اعلام خواهد شد. کاربران عزیز می توانند در صورت وجود هرگونه پرسش، پیام خود را در گزینه چت، قسمت پایین سمت راست سایت درج کنند.

اهمیت و شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی

اهمیت مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان چیست؟

تاکنون بیش از یک دهه از قانون تشکیل مدارس دولتی می گذرد و تقریبا تمامی والدین با آگاهی از این نوع مدارس، قصد دارند تا فرزندان خود را در آن ثبت نام کنند. از سوی دیگر، به دلیل آنکه مدارس نمونه دولتی تنها در مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم ظرفیت پذیرش اصلی خود را ارائه می کنند، رقابت در این شرایط بسیار بالا است. این موضوع باعث شده تا با توجه به محدود بودن تعداد این مدارس، دانش آموزان بسیار زیادی در آن ثبت نام کرده و به نسبت افراد بسیار کمی در این آزمون قبول شوند.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

بهره مندی از مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان به شما کمک می کند تا شانس پذیرش خود را در میان تمامی داوطلبانی که قصد ورود به این مدارس را دارند افزایش دهید. مشاورین تحصیلی، خدماتی را در این موضوع به شما داوطلبین ارائه می کنند که می توانید با استفاده از آن، برای ثبت نام در این مدارس اقدام کنید. در ادامه با ما باشید تا به معرفی این سرویس ها بپردازیم.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره کنکور در اصفهان

خدمات مشاوره پذیرش نمونه دولتی اصفهان

از جمله خدماتی که می توانید در بخش مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان از متخصصین این حوزه دریافت کنید، می توان گفت:

  • ارتقا معدل: همانطور که در بخش قبل گفتیم، یکی از پیش نیازهای ثبت نام در آزمون ورودی، داشتن معدل بالا است. داوطلبین می توانند از مشاورهتحصیلی برای افزایش معدل کتبی خود پیش از امتحانات خردادماه استفاده کنند.
  • برنامه ریزی درسی: یکی از خدمات بسیار مهم در مشاوره آزمون نمونه دولتی اصفهان، ارائه برنامه درسی است. این سرویس منحصرا با توجه به شرایط درسی، زمان باقی مانده و دروس مهم برای داوطلبان ارائه می شود.
  • هدایت تحصیلی: داوطلبانی که قصد دارند در مدت زمان کوتاه باقی مانده برای آزمون، خود را آماده کنند، می توانند برای جمع بندی، مدیریت دروس و آمادگی آزمون از مشاور کمک بگیرند.

شما دانش آموزان و والدین عزیز می توانید برای دریافت مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان، به صورت حضوری و غیر حضوری از خدمات مرکز مشاوره بصیرت نوین استفاده کنید.

اهمیت مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان

بهترین مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان کجاست؟

اگر قصد دارید برای دریافت مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان اقدام کنید، لازم است حتما از یک متخصص مجرب در این بخش کمک بگیرید. برخی از مهم ترین ویژگی ها برای این دسته از افراد به شرح زیر می باشند:

  • با تجربه بودن: مشاورینی که قصد دارند تجربیات و دانش خود را برای شما انتقال دهند، می بایست حداقل چند سال تجربه این کار را داشته باشند. یکی از ویژگی های مهمی که می تواند مشاوره را کاربردی تر کند، بهره مندی از تجربیات مشاور است که حاصل ده ها مشاوره و آزمون و خطا است.
  • دانش کافی: مشاورین می توانند با تکیه بر راهکارهای نوین و علمی، روش های بهینه تری را برای هدایت تحصیلی دانش آموزان ارائه دهند. در نتیجه شانس موفقیت مشاوره آنها افزایش می یابد.
  • رزومه و سابقه خوب: در نهایت شما می توانید با تکیه بر سابقه کار، رزومه، تعداد قبولی ها و رضایتمندی دانش آموزان قبلی، از انتخاب یک فرد مناسب جهت مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان استفاده کنید.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  موارد مهم در انتخاب رشته

شما می توانید برای دریافت مشاوره های هدایت تحصیلی، زندگی و کاری خود، از کلیه خدمات در مرکز مشاوره بصیرت نوین به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین استفاده نمایید.

بهترین مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان

پرسش های متداول

برخی از پرسش های متداولی که کاربران راجع به مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان دارند، عبارتند از:

  • مدارس نمونه دولتی اصفهان کجاست؟

برای دوره متوسطه دوم، در حدود 30 مدرسه نمونه دولتی در اصفهان قرار دارد که 14 مورد آن برای پسران و 16 موررد آن برای دختران می باشند.

  • زمان ثبت نام در آزمون ورودی نمونه دولتی سال تحصیلی 1402-1403 کی است؟

زمان دقیق انجام این کار در بازه زمانی 15 – 25 فروردین سال 1402 می باشد.

پرسش های متداول مشاوره تحصیلی قبولی مدارس نمونه دولتی

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©