ویرایش محتوا

مشاوره دوران بارداری

مشاوره دوران بارداری چه کمکی به شما می کند؟

بسیاری از خانم ها که در دوران بارداری دچار سردرگمی می شوند به مشاوره دوران بارداری نیاز دارند. مشاوره  بارداری و استرس زدایی مربوط به زایمان در سلامت جنین و مادر تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت. سلامتی مادر  و حفظ جنین نیازمند یک مراقبت به همراه مشاوره دوران بارداری است. کسب اطلاعات از مشاور در خصوص دوران بارداری می تواند بخش اعظم مشکلات خانم ها را برطرف نماید.

مشاوره دوران بارداری

مرکز مشاوره بارداری در اصفهان از قبل از بارداری تا پایان شیر دهی:

کسب اطلاعات از مرکز مشاوره دوران بارداری در اصفهان برای خانم های قبل از دوران بارداری نیز مفید و از ملزومات است. قطعا مشاور بهترین دوست برای شما خواهد بود و از قبل از بارداری تا دو سال بعد از زایمان و دوره شیرخواری نوزاد برای شما مفید خواهد بود.

خانم ها در دوران بارداری بسیار حساس می باشند و شرایط روحی و جسمی آسیب پذیر را پشت سر خواهند گذاشت. مراقبت دوران بارداری بسیار جدی است و اطرافیان نیز باید شرایط خوب روحی و جسمی را برای خانم ها فراهم کنند. خانم ها در دوران بارداری به آرامش کامل نیازمند می باشند و هر گونه خلل در آرامش ممکن است مادر و فرزند را با چالش روبرو کند. از مهمترین دوران بارداری سه ماهه اول است.  مشاوره دوران بارداری در سه ماهه اول باید هفته به هفته باشد. خیلی از خانم های باردار در دوران بارداری فقط به جنین خود فکر می کنند و همه زیبایی را در درون او می بینند.

مزایای مشاوره دوران بارداری:

مشاور دوران بارداری تمام قواعد و قوانین دوران بارداری را می داند و در اختیار خانم باردار می گذارد. با توجه به این موضوع که بارداری در چه مرحله می باشد؟ در  مدت زمان بین معاینه ها متغیر است. برای مثال در شش ماه اول بارداری هر سی روز یک بار و در سه ماه آخر دوران بارداری هر هفته باید معاینه شود. اطلاع از وضعیت جنین و سلامتی مادر توسط متخصصین از نکات مهم علمی در بارداری می باشد. در دوران بارداری وضعیت قرار گرفتن جنین در رحم از نکات حائز اهمیت است. صدای قلب جنین و تغییرات جسمی و خلقی همچنین دردهای طبیعی و غیر طبیعی مادر در مرحله بارداری بررسی می گردد.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  زمان برگزاری کنکور 1402 {تاریخ و ساعت آزمون تمام رشته‌ها}

غذاها و مکمل های غذایی مناسب با وضعیت جسمی:

 مرکز مشاوره بارداری در اصفهان به شما در موضوعات غذاها و مکمل های غذایی مناسب با وضعیت جسمی خانم ها مشاوره تغذیه می دهد. کارشناسان و متخصصان تغذیه و  بارداری اطلاعات علمی و پزشکی می دهند. همچنین غذاهای مضر در دوران شش ماهه اول بارداری را به شما معرفی می کنند. بیشتر مادران علاقه مند به آن هستند تا هفته به هفته رشد جنین خود را مشاهده کنند. و از جزئیات آن اطلاع داشته باشند. در دوران بارداری این امکان برای شما فراهم می شود که با مشاوره تلفنی و آنلاین به مشاوران و متخصصین دست پیدا کرده و از وضعیت خود در دوران حمل گزارش داده و الگوی رفتاری را از آنها کسب نمایید.

مرکز مشاوره دوران بارداری در اصفهان

عوامل تاخیر در نشانه های بارداری:

خانم هایی که مایل به باردار شدن هستند باید حتما از  مرکز مشاوره بارداری در اصفهان ارتباط برقرار نمایند.  مراحل شروع آبستن مشاوره علمی می طلبد. خانم هایی که شرایط بارداری برای آنها مهیا است اما علائم بارداری به تاخیر می افتد باید رابطه جنسی را بیشتر نموده تا کروموزومها  در داخل تخمدان ها جای بگیرند. بعضی از پوسته تخمدان ها دارای مقاومت سخت تری هستند و تا ورود کروموزومها به داخل تخمدان ها نیاز به روابط جنسی بیشتری می باشد.

مرکز مشاوره دوران بارداری در اصفهان و دیابت:

 مشکلات قند خون یکی از مشکلات طبیعی و رایجی است که ممکن است خانم ها را  در دوران بارداری به آن گرفتار کند. البته وراثت و ژنتیک در عملکرد غدد انسولین تاثیر گذار است. مواردی وجود دارد که فرد با رعایت آنها  می تواند قند خون خود را کنترل نماید. مشاوره بارداری در اصفهان در رابطه با قند خون  به شما مشاوره می دهد.  پیشگیری از بروز قند خون از معالجه بهتر است. مشاوران ما راه پیشگیری از قند خون را به شما آموزش خواهند داد.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره دوران بارداری در دخانیات و مواد مخدر:

خانم هایی سیگاری یا قلیونی و مخصوصا خانم های مبتلا به مواد مخدر قبل از بارداری باید مواد مخدر را ترک نمایند. سپس برای بارداری اقدام کنند. مواد مخدر و دخانیات سرطان زا است و ممکن است از جفت مادر عبور کند. همچنین ممکن است نوزاد به دنیا آمده از ابتلا به اعتیاد و دردسرهای آن به دنیا بیاید. اما در مواردی می توان حتی در  طول بارداری و هم به اعتیاد این مادران و نوزادان رسیدگی کرد. مشاوران با تجربه ما در مرکز سلامت زنان آموزش دیده اند تا به یاری مادران مبتلا به دخانیات و مواد مخدر بشتابند. البته موارد دخانیات و مواد مخدر به میزان مصرف آن برای خانم های باردار متفاوت می باشد.

مشاوره بارداری و تاثیر آن بر جنین:

مشاوره در زمان بارداری به شما این امکان را می دهد تا در میزان فشار خون و تعادل وزن مادر و جنین اطلاعات کامل دریافت نموده و این موارد را کنترل نمایید. فشار خون باید در حالت تعادل باشد. همچنین میزان وزن مادر و جنین نباید زیاد و یا کم شود. تمام این اطلاعات بر اساس تجربه علمی تا مرحله زایمان برای هر دو لازم و ضروری بوده و اغفال در آن ممکن است باعث مشکلات در زایمان و اختلال در زایمان شود.

مشاوره دوران بارداری

ضرورت مشاوره دوران بارداری :

ضرورت مشاوره دوران بارداری تا همین حد است که در سلامت و زنده بودن جنین حتی بعد از زایمان مفید می باشد. جنین زمانی که به دنیا می اید بسیار ضعیف است.  و در دو سال تمامی بیماری ها و میکروب ها برای از بین بردن او بسیج می شوند. میزان مقاومت او در برابر بیماری و میکروب ها  از نحوه وجود او در جنین تاثیر گذار است. اطلاع از وضعیت نوزاد در شکم مادر و نگهداری جنین و نیز سلامتی مادر و رفع استرس در سلامتی جامعه بی تاثیر نیست. هر چقدر نوزادان سالم به دنیا بیایند مشکلات مراجعه به بیمارستان ها و معالجه نوزادان ناقص  و پرداخت هزینه های کلان کمتر می شود. سالانه ده ها هزار فرزند معلول به دنیا می آیند که برای خانواده ها مشکلات زیادی را ایجاد می کنند. ارتباط با مرکز مشاوره بارداری در اصفهان می تواند در رفع بسیاری از مشکلات مادر و نوزاد کمک کند.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره خیانت | مشاوره خیانت همسر

مرکز مشاوره بارداری در اصفهان:

مرکز مشاوره بارداری در اصفهان با استفاده از متخصصین مجرب و کارشناسان فارغ التحصیل دانشگاه در رشته ماما در خصوص وضعیت مادر و نوزاد به شما مشاوره می دهند. این مرکز توانسته است با استفاده از داده های علمی در سلامت مادر و نوزاد تاثیر گذار باشد.

روانشناسی بارداری در اصفهان :

حمل درد و استرس زایمان باعث بیماریهای مختلفی می شود این بیماریها گاهی به ده ها سال ادامه پیدا می کند و یا حتی ممکن است به مرور زمان احتمال به سکته را افزایش دهد . روانشناسی بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. روانشناسی بارداری می تواند جلو پیشرفت بیماری روانی زایمان را بگیرد. اخیرا استرس بیماری های روانی بارداری رو به افزایش است که خانم های باردار را درگیر می کند.

 اهمیت مرکز مشاوره بارداری در اصفهان:

مرکز مشاوره بارداری در اصفهان دارای اهمیت ویژه ای است. این مرکز علاوه بر مشاوره بارداری در کنار آن خدمات می دهد. معرفی به پزشک خوب در صورت نشانه های بیماری و چگونگی جلوگیری از ورود ویروس ها به مادر و نوزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

ممنون از شما 😊
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©