ویرایش محتوا

مشاوره طلاق در اصفهان

مرکز مشاوره طلاق در اصفهان، راهنمایی و مشاوره طلاق در اصفهان

مشاوره طلاق در اصفهان و مرکز مشاوره طلاق در اصفهان در حقیقت مکانی برای زوج درمانی محسوب می شود. جدایی دو شخص از یکدیگر در حالی که مدت زمانی را (چه کوتاه و چه بلند) در کنار یکدیگر زندگی کرده اند، تغییری بزرگ برای هر دو می تواند به شمار رود. دقیقا به همین دلیل است که پیشنهاد همه مراکز مشاوره و حتی دادگاهها قبل از جدایی، برقراری جلسات مشاوره قبل از جدایی است. شاید هنور راهی برای مختومه نکردن پرونده یک زندگی مشترک وجود داشته باشد!

مرکز مشاوره بصیرت نوین

این مرکز به عنوان مرکز مشاوره طلاق در اصفهان، آمادگی کامل برای ارائه خدمات مشاوره ای به زوجینی که در آستانه جدایی هستند را دارد. در این مرکز با کمک کادر مجرب و پرسنلی آموزش دیده و فارغ التحصیل از دانشگاههای ایران، می توانید از راهنمایی های لازم برای پروسه طلاق و جدایی به طور کامل بهره مند شوید.

مرکز بصیرت نوین، مشاوره طلاق در اصفهان را در کنار دیگر زمینه ها برای هم استانی های عزیز به شکل حضوری و حتی برای هموطنان ساکن در دیگر استانها به شکل تلفنی انجام می دهد. اگر در زندگی مشترک خود دچار مشکل هستید و به جدایی فکر می کنید قبل از هر گونه اقدامی به خدمات مشاوره ای بیاندیشید.

ارتباط بین مشاوره های خانوادگی و کم کردن پرونده های طلاق

استفاده از مشاوره برای طلاق در اصفهان کار سخت و پیچیده ای نیست. در حقیقت وقتی ما از مشورت برای طلاق صحبت می کنیم دو هدف داریم. اولین هدف برای هر مرکز مشاوره ای، حل مشکلات بین زوجین است. اینکه مشاوران بتوانند عدم تفاهم و سازگاری را بین آن دو تشخیص داده و راه حل برای آن توصیه کنند. دومین هدف هم مربوط به آن دسته از زوجین است که با کمک مشاوره نتوانسته به راه حل مناسب برسند و تنها راه حل جدایی از یکدیگر است.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره پیش از ازدواج

بصیرت نوین به عنوان مرکز مشاوره طلاق در اصفهان، به عنوان مرجعی بی طرف می تواند تا حد زیادی ریشه اصلی مشکلات زندگی مشترک را پیدا کند. اولین قدم برای رسید به تفاهم این است که زن و مرد متوجه اختلافات و ریشه آنها در زندگی خود شوند. مراجعینی که معمولا به منظور جدایی به مراکز مشاوره طلاق مراجعه می کنند، فقط وجود اختلاف را می دانند. نه در پی ریشه یابی اند و در نه در پی درمان! چون معمولا در این مرحله تصمیم نهایی خود را گرفته اند.

مشاوره طلاق در اصفهان، در مراکزی همچون بصیرت نوین به زوجین این امکان را می دهد که فرصت دوباره ای برای شناخت از یکدیگر پیدا کنند. علاوه بر اینکه همسرشان را با نگاهی جدید تجزیه و تحلیل نمایند، خود را هم در معرض پرسش و پاسخ قرار دهند. به این ترتیب هر کدام از طرفین می توانند میزان اشتباهات خود را هم تشخیص دهند. آن زمان که همسران علل کم و کاستی های موجود در زندگی مشترک خود را بیابند، می توانند امیدوار به بهبود این رابطه و باز کردن گره های آن باشند.

مشاوره طلاق تلفنی اصفهان

مرکز مشاوره بصیرت نوین برای آن دسته از خانواده هایی که امکان حضور در مرکز را ندارند هم تمهیداتی اندیشیده است. به دلیل مشغله های کاری، مسائل شخصی مانند ترس از گفتگوی حضوری، فاصله و مسیر طولانی تا مرکز، مقیم نبودن در شهرستان اصفهان و علتهای دیگر، نباید فرصت مشورت کردن با متخصصین را از دست دهید.

مشاوره در مرکز طلاق در اصفهان، می تواند فرصتی دوباره برای ادامه یک زندگی مشترک با خاطرات دور و نزدیکش باشد. مرکز بصیرت نوین با این هدف که نجات هر زندگی به روش درست و منطقی می تواند نجات یک نسل و یک جامعه باشد، برای افراد دارای معذوریت حضور، مشاوره تلفنی در نظر گرفته است.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره تحصیل در خارج از کشور

برای مشاوره طلاق به شکل تلفنی کافیست با مرکز مشاوره طلاق در اصفهان، (بصیرت نوین) تماس بگیرید. کارشناسان ما برای تعیین نوبت و چگونگی استفاده از خدمات مشاوره به شکل تلفنی شما را راهنمایی خواهند کرد.

مزایای استفاده از مشاوره طلاق در اصفهان

مشاوره برای طلاق می تواند مانع از رسیدن آسیب های متعدد اجتماعی و روحی به هر دو طرف شود. مخصوصا اگر پای کودکان هم در این مسئله در میان باشد. حتی گاهی اوقات در برخی پرونده ها ممکن است کار از زن و شوهر هم فراتر رفته و خانواده های دو طرف را نیز درگیر کند. مثلا در مواردی که ازدواج فامیلی بوده است. مشاوره طلاق در حقیقت راهی برای جلوگیری از بروز این آسیب ها است. راهی برای ادامه و تداوم یک زندگی.

در مواردی هم که به هیچ ترتیبی امکان ادامه زندگی وجود نداشته باشد، مشاوره طلاق به خانواده ها کمک می کند که به طور واقع بینانه تری به پروسه جدایی نگاه کنند. به نحوی که با کمترین درگیری و ناراحتی و رفتارهای تهاجمی پرونده بسته شود.

مرکز مشاوره طلاق در اصفهان (مرکز بصیرت نوین) سعی می کند:

. به بهبود روابط زوجین کمک کند

. مشکلات زناشویی آنها را شناسایی کند

. میزان نجات زندگی مشترک را بسنجد

. راهنمایی های لازم را به طرفین ارائه کند

. آگاهی رسانی به طرفین راجع به تبعات اجتماعی و حقوقی طلاق را داشته باشد

. طرفین را با آسیب های ناشی از طلاق روبرو کند

بهترین مشاور طلاق در اصفهان در مرکز بصیرت نوین

مشاوره طلاق در اصفهان در این مرکز برای زوجینی که در 5 سال اول زندگی مشترک خود به سر می برند به شکل ویژه ارائه می شود. چون بیشتر آمار طلاق مربوط به همین دوران است. مرکز مشاوره طلاق در اصفهان به زوج های جوانی که سال های اول زندگی خود را سپری می کنند، راهکارهای مفید برای حل مشکلاتشان ارائه می دهد.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  زمان برگزاری کنکور 1402 {تاریخ و ساعت آزمون تمام رشته‌ها}

معمولا زوج ها در این دوران به دلیل عدم شناخت کامل از خلقیات و روحیات یکدیگر بیشترین اصطکاک‌ها را دارند. اکثرا هم با بروز اولین مشکل احساس می کنند که انتخابشان غلط بوده است. به سرعت تصمیم های احساسی گرفته و دست به کار می شوند. یک مشاور طلاق متبحر، به زوج ها می آموزد که با بروز یکی دو مشکل، سلامت زندگی را زیر سوال نبرند. به جای آن به دنبال راه حل های منطقی بگردند.

خصوصیات بهترین مشاور طلاق در اصفهان

اگر قصد استفاده از مشاوره برای طلاق در اصفهان را دارید، قبل از هر تصمیمی راجع به انتخاب مرکز مشاوره، باید با ویژگی های یک مشاور و مرکز مشاوره خوب آشنا شوید.

1) یک مرکز مشاوره خوب برای طلاق باید از بهترین متخصصان و مشاوران که دارای سطوح بالای علمی هستند، بهره بگیرد. علاوه بر مدرک بالا از دانشگاههای معتبر، روانشناسان یک مرکز باید تجربه کافی هم داشته باشند. معمولا متخصصین سطح بالا جزو هیئت علمی دانشگاه ها هستند.

2) مرکز مشاوره بصیرت نوین دارای تجهیزات و امکانات نوین نیز هست. همچنین در این مرکز، مراجعان  از روش های نوین روانشناسانه برای حل مشکلات بهره می برند.

3) یک مرکز مشاوره با کیفیت تمام تلاش خود را می کند که حس اعتماد مراجعین را به خود جلب نماید. مشاورین مطمئن هم یکی از ارکان اصلی در هر موسسه مشاوره محسوب می شود.

4) وقت شناسی، فضای خوب و راحت، دسترسی آسان به مرکز هم از دیگر ویژگی های یک مرکز مشاوره برتر باید باشد.

نتیجه گیری نهایی

مرکز مشاوره طلاق در اصفهان می تواند محیطی امن برای پیدا کردن راهی برای ممانعت از جدایی مرد و زن از یکدیگر باشد. مشاوره طلاق در اصفهان را می توانید با کمک مرکز بصیرت نوین اصفهان تجربه کنید. به امید گذر از مشکلات و گشوده شدن دریچه های تازه به روی زندگی شما.

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©