ویرایش محتوا

مشاوره قبولی شاهد اصفهان

مشاوره قبولی شاهد در اصفخان

مشاوره قبولی شاهد اصفهان یکی از آن دسته خدمات مهم برای پذیرش در این موسسات آموزشی شهریه پرداز است. مدارس شاهد، صرفا برای دانش آموزان با ویژگی های خاصی ساخته شده اند که کیفیت آموزشی بالایی داشته و مباحث پرورشی و فرهنگی در آن بسیار مهم است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

مدارس شاهد اصفهان چیست؟

امروزه بسیاری از والدین، به خصوص خانواده های جانبازان یا شهدا تلاش می کنند با استفاده از مشاوره قبولی شاهد اصفهان، فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام کنند. یکی از انواع مدارسی که در سطح کشور و در استان های مختلف ایجاد شده است، مدارس شاهد هستند. این موسسات آموزشی معمولا دانش آموزان با شرایط خاصی را پذیرش می کنند. مخاطب این نوع مدارس عبارتند از:

  • دانش آموزان فرزندان شهدا،
  • دانش آموزان فرزندان جانبازان و ایثارگران (25 درصد به بالا)،
  • دانش آموزان حافظین قرآن،
  • فرزندان آزادگان.

همچنین این مدارس، فرزندان غیرشاهد را نیز پذیرش می کنند که می توانند یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

  • شرایط علمی بیان شده در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد،
  • کسب امتیاز مورد تایید از سمت ستاد اجرایی شاهد منطقه و استان.
  • فرزندان جانبازان زیر 25 درصد با داشتن نمره خوب در 2 درس (حداکثر) و مابقی خیلی خوب.
  • در دوره دوم متوسطه، دانش آموزان جانبازان زیر 25 درصد که حداکثر 2 درس با نمره کمتر از حد نصاب دارند.

مزیت و برتری مدارس شاهد، شامل دو بخش عمده آموزشی و فرهنگی است. این مدارس بیشتر به خاطر نزدیک بودن افکار، باورها و شیوه پرورش دانش آموزان در خانواده های مشابه ایجاد شده اند. یکی از نقاط قوت تعلیم دانش آموزان در مدارس تیزهوشان، اهمیت به مسائل پرورشی و فرهنگی آنان است که در قالب کلاس های مازاد برنامه آموزشی ارائه می شوند. همچنین باید بدانید این مدارس بر روی کیفیت دروس با برگزاری کلاس های فوق برنامه و اهمیت بیشتر روی پارامترهای آموزشی، جذب بهترین اساتید و فراهم کردن بستر بهینه برای آموزش متمرکز شده است. شما می توانید برای مشاوره قبولی شاهد اصفهان به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری از خدمات مجموعه بصیرت نوین استفاده کنید.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  ثبت نام کنکور سراسری 1402 + شرایط

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

آشنایی با مدارس شاهد اصفهان

شرایط ثبت نام و پذیرش مدارس شاهد اصفهان کدام است؟

اگر قصد ثبت نام در این مدارس را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات مشاوره قبولی شاهد اصفهان استفاده کنید. چراکه برای ورود داوطلبان، شرایط عمومی و علمی خاصی قرار داده شده است که دانش آموزان باید از آن اطلاع داشته و برای آن آمادگی بگیرند. از جمله این شرایط می توان گفت:

شرایط عمومی:

  • این دسته از دانش آموزان می بایست صلاحیت های فردی و اخلاقی داشته و متناسب با سن و سال خود، شئونات و پوشش اسلامی را رعایت کنند. همچنین رعایت مقررات انضباطی، اسکان در محدوده جغرافیایی تحت پوشش مدرسه و نیز پایبندی خانواده ها به ارزش های دینی، از دیگر شرایط مهم و مشترک به شمار می روند.

شرایط علمی:

  • برای دانش آموزان پایه ششم که قصد ورود به پایه هفتم در این مدارس را دارند، داشتن نمره “خیلی خوب” در تمام درس ضروری است. با این حال، حداکثر 1 نمره “خوب” قابل اغماض خواهد بود. این مورد برای دانش آموزان شاهدی، تا 2 مورد نمره “خوب” مشکلی ندارد.

 

  • برای دانش آموزان پایه نهم که قصد ورود به پایه دهم را دارند، حداقل معدل 17 ضروری است. همچنین شرط دیگری که برای این دسته از دانش آموزان قرار داده شده است، عدم دریافت نمره زیر 15 در هیچ کدام از درس ها می باشند.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان + مشاوره قبولی

آشنایی با شرایط ثبت نام در مدارس شاهد اصفهان

خدمات مشاوره قبولی شاهد اصفهان

همانطور که در بخش قبل گفتیم، استفاده از خدمات مشاوره قبولی شاهد اصفهان می تواند به شما کمک کند تا بتوانید برای ورود به این مدارس آمادگی بگیرید. از جمله خدماتی که در این بخش ارائه می شوند، می توان گفت:

  • مشاوره امتحان مدارس شاهد در اصفهان: اگرچه برای ورود به مدارس شاهد آزمونی انجام نمی شود، اما در صورتی که مدرسه ای نیاز به انجام این کار داشته باشد، مشاورین می توانند در این بخش به دانش آموزان کمک کنند.
  • افزایش امتیاز و شانس پذیرش: یکی دیگر از خدمات مشاوره قبولی شاهد اصفهان، افزایش سطح امتیاز و شانس شما برای پذیرش است. از آنجایی که روند ثبت نام به صورت آنلاین انجام می شود، دانش آموزان براساس یکسری پارامترها امتیاز بندی می شوند و در نهایت بالاترین آنها به این مدارس راه می یابند. شما می توانید به کمک مشاوره قبولی شاهد اصفهان، امتیاز خود را در این بخش بالاتر ببرید.
  • معرفی فضای تحصیلی: در این بخش، مشاورین در رابطه با محیط آموزشی، سطح کیفی، شیوه ثب نام و شهریه این مدارس اطلاعاتی را به شما ارائه می کنند. شما می توانید با کمک دانسته های مشاور، برای انتخاب این مدارس و ثبت نام در بهترین مدرسه شاهد شهر خود اقدام کنید.

اگر شما هم نیاز به مشاوره قبولی شاهد اصفهان و یا سایر خدمات آموزشی، کاری و زندگی اجتماعی خود دارید، می توانید از قسمت باکس چت در سمت پایین بخش راست سایت برای ارتباط با پشتیبانی مرکز مشاوره بصیرت نوین در تماس باشید.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  انتخاب رشته ارشد

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

آشنایی با سرویس های مشاوره قبولی شاهد اصفهان

 

پرسش های متداول

برخی از پرسش هایی که شما کاربران راجع به مشاوره قبولی شاهد اصفهان دارید، عبارتند از:

  • مدارس شاهد اصفهان در کجا قرار دارد؟

این مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم وجود دارند. مجموعا شامل 16 مدرسه ابتدایی پسرانه، 16 مدرسه ابتدایی دخترانه، 12 مدرسه متوسطه اول پسرانه، 10 مدرسه متوسطه اول دخترانه، 15 مدرسه متوسطه دوم پسرانه و 12 مدرسه متوسطه دوم دخترانه می شوند.

  • زمان و نحوه ثبت نام در مدارس شاهد دولتی را چگونه بیابیم؟

برای یافتن اطلاعات بیشتر، لازم است منتظر دفترچه راهنمای ثبت نام شاهد در سال 1402 – 1403 باشید.

  • شهریه مدارس شاهد چقدر است؟

مدارس شاهد از جمله موسسات آموزشی هستند که برای خدمات خود شهریه ای دریافت می کنند. مقدار دریافتی شهریه این مدارس در دوره ابتدایی 700 هزار تومان الی 1.5 میلیون تومان، در دوره متوسطه اول 800 هزار تومان الی 1.6 میلیون تومان، دوره متوسطه دوم 1 میلیون تومان الی 2 میلیون تومان و نیز برای هنرستان ها و کاردانش ها، این مبلغ از 1.2 میلیون تومان الی 2.4 میلیون تومان می باشد.

 

ممنون از شما 😊
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©