ویرایش محتوا

رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان + مشاوره قبولی

مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان در اصفهان

رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در چه محدوده ای است؟ اگر قصد دارید به عنوان یک معلم در آینده مشغول به فعالیت شوید، لازم است در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنید. این نوع مراکز معمولا دارای شرایط پذیرش 2 مرحله ای هستند. پس از مرحله اول و کسب رتبه قابل قبول در کنکور، می بایست یک آزمون شفاهی داشته باشید. در ادامه رتبه لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با ذکر دو دانشگاه براساس نتایج کنکور سال 1401 ذکر شده است.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

معرفی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان بپردازیم، ابتدا اجازه دهید نیم نگاهی به این دانشگاه داشته باشیم. دانشگاه‌ های فرهنگیان که در گذشته با نام تربیت معلم شناخته می‌ شدند، مراکزی هستند که برای تربیت نیروی مستعد مورد نیاز برای وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده اند. داوطلبانی که نسبت به این رشته و مشاغل علاقه دارند، می‌ توانند با کسب آخرین رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان، برای پذیرش دانشگاه آماده شوند. قابل ذکر است که این دانشگاه‌ ها زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات بوده و نیاز به قبولی در مصاحبه پس از حائز شرایط شدن رتبه آنها خواهند داشت. شما می توانید اطلاعات کامل تر را در مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان از کارشناسان پشتیبانی سایت درخواست کنید.

دانشگاه فرهنگیان از پردیس ها و مراکز مختلفی تشکیل شده است. در استان اصفهان مجموعا 5 دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که عبارتند از:

  • دانشگاه شهید باهنر اصفهان: این دانشگاه در شهر اصفهان قرار دارد و از سال 1359 ساخته شده است. در مجموع، 15 کلاس در قالب یک ساختمان و یک سالن ورزشی برای آن درنظر گرفته شده و محل آن در شمال اصفهان قرار گرفته است.
  • مرکز آموزشی آموزش عالی امام خمینی (ره): این موسسه در شهرستان کاشان قرار گرفته است و هرساله پس از انتخاب رشته کنکور سراسری، میزبان دانشجویان با اولویت افراد بومی است. از جمله امکانات آن می‌ توان به سلف سرویس، خوابگاه های دانشجویی، سالن اجتماعات و کلاس های درس هوشمند اشاره کرد.
  • پردیس فاطمه الزهرا: این مرکز علمی در سال 1360 با نام ابتدایی تربیت معلم ساخته و در سال 1390 تکمیل شد. موقعیت این دانشگاه در شمال اصفهان است و از 24 کلاس درس به همراه یک کتابخانه با 22 هزار جلد کتاب در قالب 3 ساختمان اداری – آموزشی تشکیل شده است.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  چهار ظرفیت که به موفقیت تحصیلی شما کمک می‌کنند

همچنین نام دو مرکز فرهنگیان دیگر این استان عبارتند از: مرکز آموزش عالی شهید رجایی اصفهان و مرکز آموزش عالی شهید آیت نجف آباد.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

آشنایی با دانشگاه فرهنگیان اصفهان

رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان چقدر است؟

آگاهی از رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان می تواند به شما کمک کند تا میزان درصد، تراز و نمرات موردنیاز خود را بدانید. با این حال توجه کنید که این مراکز عموما دانشجویان بومی را نسبت به دیگر دانشجویان اولویت می دهند. همچنین ذکر این نکته لازم است که برخی از این دانشگاه ها، نیاز به تراز حداقل 6500 دارند. برای جذب دانشجویان حائز شرایط، بیش از 3 برابر ظرفیت دانشگاه مصاحبه انجام می شود و با قبولی در آزمون و مصاحبه، پذیرش دانشجویان صورت می گیرند. در ادامه برای تخمین رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان 1402 آمارهایی براساس کنکور سال 1401 آورده شده اند که عبارتند از:

رتبه قبولی دانشگاه شهید باهنر اصفهان

ابتدا به سراغ رتبه های قبولی دانشگاه شهید باهنر اصفهان می رویم که به شرح زیر می باشند:

رشته پذیرش شده (ریاضی) رتبه قبولی منطقه 1 رتبه قبولی منطقه 2 رتبه قبولی منطقه 3
فیزیک 6900 – 8600 950 – 5100 760 – 2100
ریاضی حول 5200 1490- 5100 1790 – 2100
آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه 7152
آموزش ابتدایی حول 8300 4000 – 7000 1650 – 3400
این مطلب را هم مطالعه کنید :  ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان چقدر است؟ + آدرس مدارس

رتبه قبولی پردیس فاطمه الزهرا (س) اصفهان

حال در مورد رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در مرکز آموزشی فاطمه الزهرا (س) باید گفت:

رشته پذیرش شده (ریاضی) رتبه قبولی منطقه 1 رتبه قبولی منطقه 2 رتبه قبولی منطقه 3
فیزیک حول 2435 1350 – 4550 500 – 2000
ریاضی 1250 – 1850 750 – 3800 540 – 1160
آموزش تربیت بدنی حول 6174
آموزش ابتدایی حول 1115

شما دانشجویان می توانید با مقایسه آخرین قبولی دانشگاه فرهنگیان 1402 با رتبه اکتسابی خود در منطقه، امکان تخمین شانس قبولی خود را داشته باشید. با این حال پیشنهاد می کنیم با استفاده از خدمات مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در مرکز مشاوره بصیرت نوین، با دقت بیشتری این کار را انجام دهید. برای این کار کافیست از طریق دکمه چت (قسمت پایین سمت راست)، با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

رتبه های قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

مشاوره قبولی برای دانشگاه فرهنگیان اصفهان

با بررسی اجمالی که در قسمت قبل برای تخمین رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان داشتیم، شما می توانید میزان رتبه مدنظر خود را بدست آورید. با این حال فراموش نکنید از آنجایی که قبولی در این دانشگاه ها به مصاحبه حضوری نیز وابسته است، شما می توانید همچنان شانس پذیرش خوبی داشته باشید. یکی از راهکارهایی که می تواند پتانسیل شما را برای قبولی در این دانشگاه ها بیشتر کند، مشاوره قبولی در دانشگاه فرهنگیان است. برخی از مزایای این مشاوره عبارتند از:

  • دانش آموزان می توانند برای اطلاع از پاسخ هایی که باید در مصاحبه حضوری ارائه کنند و سوالات آنها، از طرف مشاور تفهیم شوند.
  • دانش آموزان می توانند به کمک این مشاوره، رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان را تخمین زده و درصد های لازم را بدست آورند.
  • دانش آموزان می توانند از مسیر شغلی و تحصیلی آینده خود در این دانشگاه ها مطلع شوند.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان چه ویژگی دارد؟

اهمیت دریافت مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آزمون دو مرحله ای ورود به آن، به تعداد قبولی این دانشگاه ها نیز وابسته است. معمولا این مراکز تعداد 1-30 نفر را پذیرش می کنند که بسیار کمتر از سایر رشته ها است. بنابراین رقابت و گزینش دانشجویان ورودی سخت تر خواهد بود.

نقش مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان

پرسش های متداول

در انتها برخی از پرسش های متداول را بیان می کنیم که عبارتند از:

  • حداقل رتبه برای قبولی دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شما می توانید با مراجعه به این مقاله، در بخش میانی آن، بازه رتبه های قبولی در این دانشگاه ها را مشاهده کنید.

  • برای اطلاع از رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان اصفهان چکار کنیم؟

شما دانش آموزان عزیز می توانید از خدمات مشاوره قبولی دانشگاه فرهنگیان به صورت حضوری و غیر حضوری در مرکز مشاوره بصیرت نوین استفاده کنید. کارشناس مربوطه تمام اطلاعات موردنیاز را برای شما ارائه خواهند کرد.

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©