ویرایش محتوا

ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان چقدر است؟ + آدرس مدارس

طرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان

ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان همواره جزو مباحث بسیار مهمی بوده است که دانش آموزان نسبت به آن بی اطلاع هستند. آگاهی از این موضوع می‌ تواند به دانش آموز کمک کند تا بتواند درک درستی از سختی و اهمیت قبولی در این مدارس داشته باشد. در ادامه با ما باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

منظور از مدارس تیزهوشان چیست؟

ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان و شهرهای مختلف، یکی از داده های بسیاری مهمی است که باید قبل از شرکت در آزمون ورودی، در مورد آن بدانید. تیزهوشان، یکی از مدارس خاص در سراسر ایران است که هرساله در پایه های ششم به هفتم و نیز نهم به دهم دانش آموزان جدید را ثبت نام می کند. این مدارس در ابتدای هر دوره تحصیلی برای متوسطه اول و دوم ورودی جدید را جذب می‌ کند و آنها می‌ توانند تا انتهای این دوره، از کلاس ها و سطح آموزش بالای آن استفاده کنند.

مزیت های مدارس تیزهوشان عبارتند از:

  • بیشتر بودن امکانات: یکی از مزیت های مدارس تیزهوشان، امکانات بیشتر آن نسبت به سایر مدارس است. این ویژگی باعث شده است تا سطح آموزش و کیفیت تحصیل افزایش یافته و به همین ترتیب، دانش آموزان رغبت بالایی برای تحصیل در این مدارس داشته باشند.
  • کیفیت تحصیل: شاید بالا بودن کیفیت تحصیل را بتوان مهم ترین فاکتور برای پرشدن ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان دانست. این مدارس مدلی از موسسات آموزشی برای افراد با سطح IQ بالاتر است؛ بنابراین کیفیت تحصیل از نظر به کارگیری معلمین، وجود چالش ها و برنامه های درسی در سطح خوبی قرار دارد که باعث می شود تا کیفیت تحصیل بالاتر از سایر مدارس باشد.
  • رقابت بالا: فضایی که در کلاس های این مدارس وجود دارد و حتی رقابت بین دانش آموزان، بسیار هیجان و رقابت برانگیز است. این ویژگی باعث می شود تا دانش آموزان به خواندن دروس بیشتر تشویق شوند و بدین ترتیب تلاش بیشتری کنند.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره کنکور 1402 در اصفهان + معرفی خدمات آن

اگر قصد شرکت در آزمون و قبولی در مدارس تیزهوشان را دارید، می‌ توانید به صفحه مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان مراجعه کنید و از خدمات مشاوره مرکز بصیرت نوین استفاده نمایید.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

آشنایی با مدارس تیزهوشان

ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان

بهترین مدارس تیزهوشان در اصفهان هرکدام ظرفیت خاص خود را دارند اما ویژگی مشترک در میان تمام این موسسات، کم بودن تعداد ثبت نامی برای هردوره تحصیلی است. این مسئله باعث شده است تا آزمون های ورودی این مدارس به شدت چالش برانگیز و سخت طراحی شده و تنها افراد شایسته برای ورود فیلتر شوند. از سوی دیگر، این مدارس تنها در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ظرفیت جدیدی (و کامل) را برای پذیرش ارائه می دهند و دانش آموزان در پایه های دیگر تنها از ظرفیت مازاد آن استفاده می کنند که معمولا بسیار کمتر از تعداد انگشتان دست است.

مزیت هایی که در این مدارس برای دانش آموزان ارائه می شوند منجر شده است تا ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان به سرعت پر شود. بیش از 960 هزار فرد در این استان مشغول به تحصیل هستند که با تعداد کل داوطلبان کنکور رشته تجربی و ریاضی در سال 1401 برابری می کند. از سوی دیگر، سخت تر شدن آزمون های ورودی در هرسال، به عنوان تنها راه حلی شناخته شده است تا از میان این حجم از متقاضیان، دانش آموزان برتر تفکیک شود.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  لیست رشته های بدون کنکور تجربی

اهمیت توجه به ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان به شما کمک می کند تا میزان متقاضیان و سختی پذیرش در این مدارس را درک کنید. در ادامه سعی می کنیم آماری تقریبی را از ثبت نامی های مدارس در اصفهان در این خصوص بیان کنیم. شما می توانید برای مشاوره اختصاصی جهت قبولی در این مدارس، از خدمات مشاوره بصیرت نوین در مدارس تیزهوشان استفاده کنید.

اهمیت توجه به ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان

ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان چقدر است؟

برای تعیین ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان، می توان به جدول زیر اشاره کرد که می تواند تخمینی از تعداد دقیق این مدارس داشته باشد. با این حال، شما می توانید از طریق ارتباط با مدرسه، نسبت به ارزیابی دقیق این آمار اقدام کنید:

آدرس تعداد پذیرش نوع مدرسه شماره تماس مدرسه
شهید اژه‌ای 1: دانشگاه اصفهان، روبرو دانشکده دندانپزشکی 335 پسرانه 3136201318
شهید اژه‌ای 2: خیابان ابوذر، بن بست شهید داوری در کوچه امامزاده ابراهیم 393 پسرانه 32350490
شهید اژه‌ای 3: میدان قدس، جنب استخر فرهنگیان 268 پسرانه 34450002
فرزانگان امین: خیابان شیخ مفید، کوچه فرزانگان دخترانه 03363661
فرزانگان خمینی شهر: خمینی شهر، خیابان شریعتی شمالی، کوچه 108 284 دخترانه 03133623769
فرزانگان امین (1): اصفهان، بعد از پل غدیر، ابتدای خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، جنب دبستان حجت 303 دخترانه 03136308166
فرزانگان امین (2): خیابان استانداردی، کوچه فضائلی در فرعی فرشادی 223 دخترانه 32201516
فرزانگان امین (3): خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو، کوچه ساغری (6) 360 دخترانه 032747035

همچنین مدارس تیزهوشان فرزانگان دیگری برای دختران در کاشان، نجف آباد و آران و بیدگل نیز واقع شده اند.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره تحصیلی حضوری در اصفهان
آدرس تعداد پذیرش نوع مدرسه شماره تماس مدرسه
شهید اژه‌ای (1): خیابان شهدای صفه، بیمارستان الزهرا (کمی بالاتر) 335 پسرانه 033201415
شهید اژه‌ای (2): تقاطع خیابان سروشی و مجلسی 246 پسرانه 034450299
فرزانگان امین (2): خیابان جابر انصاری، خیابان ابونعیم، فلکه میرعماد، مجتمع نژادستاری 165 دخترانه 034330336

همچنین مدارس تیزهوشان فرزانگان دیگری برای دختران در کاشان، نجف آباد و آران و بیدگل نیز واقع شده اند. حتما لازم است برای دریافت آمار دقیق، با مدارس مربوطه تماس حاصل فرمایید. شما کاربران می‌ توانید نظرات خود را راجع به مدارس و ظرفیت آن در انتهای این مقاله برای ما کامنت کنید.

ظرفیت و آدرس مدارس تیزهوشان در اصفهان

پرسش های متداول

برخی از پرسش های متداولی که دانش آموزان راجع به ظرفیت مدارس تیزهوشان در اصفهان دارند، عبارتند از:

  • شهریه مدارس تیزهوشان اصفهان چقدر است؟

در مورد شهریه مدارس تیزهوشان اصفهان باید گفت این مدارس تحت نظارت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، شهریه ای را درنظر می گیرند که با توجه به منطقه و استان متفاوت است. شما می بایست با مدیران این مدارس در تماس باشید.

  • ظرفیت مدارس تیزهوشان اصفهان چگونه مشخص می شود؟

ظرفیت این مدارس براساس نوع مدرسه، امکانات و در هر سال تحصیلی با توجه به تعداد ثبت نامی ها تعیین می گردد.

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©