ویرایش محتوا

معرفی سرویس مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان و خدمات آن

معرفی سرویس مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان

مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان یک راهکار موثر به منظور افزایش شانس پذیرش دانش آموزان است. هرساله در انتهای پایه ششم و نهم، آزمون هایی برای ورود به مدارس سمپاد و تیزهوشان درنظر گرفته می شوند. این امتحانات به منظور فیلتر کردن بهترین دانش آموزان جهت استفاده از امکانات مدارس تیزهوشان اصفهان است که باعث می شود تا باهوش ترین افراد به این مدارس راه یابند. در ادامه با ما باشید تا به تاثیر این مشاوره در قبولی این آزمون ها بپردازیم.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان چه فایده ای دارد؟

مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان یکی از راه های موفقیت در پذیرش آزمون ورودی مدارس برتر است که هرساله در انتهای پایه های ششم و نهم برگزار می شود. این نوع امتحانات تنها راه ورود به این مدارس هستند و دانش آموز باید در رقابت با جمع بسیاری از بچه ها برای یک ظرفیت ورودی محدود، از این فیلتر عبور کند. به طور کلی، مشاوره به 2 بخش تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • امتحان تیزهوشان پایه ششم: در این حالت دانش آموزان برای ورود به مدرسه تیزهوشان اصفهان پسرانه دوره اول یا دخترانه، می بایست نمره قبولی را در این مرحله کسب کنند. توجه داشته باشید که آزمون ورودی پایه ششم بسیار ارزشمند است؛ چراکه باعث می شود تا دانش آموز بتواند 3 سال متوالی را در مدرسه تیزهوشان بدون نیاز به آزمون ورودی مجدد طی کرده و از یک پایه خوب برای امتحان مقطع بعدی بهره مند شود.
  • امتحان تیزهوشان پایه نهم: برای ورود به یک مقطع بالاتر، به منظور صحت سنجی دانش و هوش دانش آموزان، مجددا آزمون دیگری برگزار می شود. شما می توانید به کمک امتحان تیزهوشان پایه نهم، پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را بگذرانید. این دوره نیز به واسطه اینکه شانس گرفتن رتبه بالاتر در کنکور برای شما افزایش می یابد، مهم خواهد بود. به این نکته توجه کنید که لازم است علاوه بر قبولی در آزمون، حداقل معدل 18 را داشته باشید.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره تحصیلی آنلاین

مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان از آن جهت برای کاربران مهم خواهد بود که ظرفیت مدارس تیزهوشان اصفهان با توجه به تعداد اندک آنها، بسیار کمتر است. در نتیجه هر تست، نمره و امتیاز می تواند در گزینش فرزندان شما در این مدارس و ارتقا سطح آموزشی آنها مهم باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات مشاوره مدارس تیزهوشان، از خدمات مرکز مشاوره بصیرت نوین استفاده کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان به هر صورت تلفنی، آنلاین و حضوری دارید، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم مشاوره

فواید مشاوره تیزهوشان

 

خدمات مشاوره تیزهوشان در اصفهان شامل چیست؟

ممکن است برای شما هم سوال باشد که چه سرویس هایی برای مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان از سوی این موسسات ارائه می شوند. در این خصوص باید به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • آمادگی ذهنی دانش آموزان: بخشی از سرویس‌های مشاوره برای آمادگی روحی، افزایش انگیزه و تقویت ذهنیت فرزندان انجام می‌ شوند. خدماتی که در این بخش ارائه خواهند شد شامل تکنیک های تقویت حافظه، کاهش و مدیریت استرس در زمان آزمون، تندخوانی و غیره هستند.
  • آمادگی برای آزمون: مشاور به شما کمک می کند تا بتوانید آزمون را با کیفیت بیشتری بگذرانید. این کار با آموزش تکنیک های مطالعه و تست زنی انجام می شود. همچنین مشاوره با رصد عملکرد دانش آموز و بررسی نقاط قوت و ضعف وی، راهکارهایی را برای بالاتر بردن نمرات کسب شده برای فرد ارائه می کند.
  • آشنایی با سوالات: مشاور با بررسی دقیق آزمون، تلاش می کند تا کیفیت و نوع سوالات را برای دانش آموز شرح دهد. از سوی دیگر، وی می کوشد تا راهکارهایی را برای حل هرکدام از انواع سوالات به شما ارائه کند. این کار باعث می شود تا مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان نتایج قابل ملاحظه ای داشته باشد.
این مطلب را هم مطالعه کنید :  بارم بندی امتحانات نهایی دوازدهم ریاضی

شما می توانید برای دریافت انواع تست های استعداد سنجی مانند تست استرانگ و هالند، از خدمات مجموعه برای تعیین استعداد و علایق دانش آموزان خود نیز استفاده کنید.

آشنایی با خدمات مشاوره تیزهوشان

بهترین مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال بهترین مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان هستید، بهتر است چند ویژگی زیر را درنظر بگیرید که به شرح زیر می باشند:

  • مشاوره موفق: یک مشاور خوب همواره آماری از قبولی دانش آموزان خود را ارائه می کند. این جزو دستاوردهای وی است. علاوه بر این، شما می توانید از دانش آموزانی که نزد این افراد مراجعه کرده اند برای موفق بودن مشاوره اطمینان حاصل کنید. هرچقدر تعداد دانش آموزان قبولی بیشتر باشد، نشانه ای برای کاربلدی مشاور خواهد بود.
  • سنجش دانش آموز: مشاور می تواند با برگزاری یکسری آزمون ها، نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را به طور دقیق بشناسد. این کار می تواند به شیوه تصمیم گیری، هدایت دانش آموز و ارتقا کیفیت امتحان فرزندان کمک کند.
  • ارائه برنامه و راهنمایی عملی: مشاورین موفق برای دانش آموزان برنامه ارائه می کنند. به طور معمول، برنامه آنها برای مرور دروس مهم است که برمبنای بودجه بندی دروس انجام می گردد. دروس و بخش های مهم هر درس توسط مشاور شناسایی شده و با تکیه بر هوش و توانایی دانش آموز، بهترین نقشه راه تدوین می شود.

پشتیبانی حرفه ای: یک ویژگی مهم دیگر که باید در مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان درنظر بگیرید، نوع و میزان پشتیبانی آنها تا آزمون ورودی است. مشاور باید نسبت به پیگیری وظایف و برنامه ای که برای دانش آموزان ارائه کرده است، اقدام کند.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره قبولی نمونه دولتی اصفهان

پرسش های متداول

از پرسش هایی که می‌ توان راجع به مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان بیان کرد، می توان گفت:

  • بهترین مجموعه برای مشاوره امتحان تیزهوشان در اصفهان کجاست؟

اگر قصد دریافت مشاوره از یک مجموعه معتبر را دارید، می توانید این کار را به مرکز مشاوره بصیرت نوین بسپارید. این مجموعه تاکنون بیش از صدها مشاوره را در زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان ارائه کرده است و با داشتن سابقه 15 ساله، امکان آن را دارد تا انواع خدمات مشاوره را به دانش آموزان ارائه نماید.

  • شهریه مدارس تیزهوشان اصفهان چقدر است؟

این نوع مدارس به جهت امکانات و نمونه بودن آن، شهریه پرداز است و مبالغی را دریافت می کند. برای سال تحصیلی کنونی، این مبلغ در حدود 3.5 – 9 میلیون در متوسطه اول و 6 – 14 میلیون تومان برای متوسطه دوم بوده است. شما می توانید هزینه آن را به صورت قسط بندی یا یکجا در ابتدا یا انتهای سال تحصیلی پرداخت کنید.

شما کاربران می‌ توانید برای ارتباط مستقیم با پشتیبانی، از آیکن پایین سمت راست برای چت آنلاین استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©