ویرایش محتوا

مشاوره آزمون های زبان

مشاوره آزمون های زبان

متقاضیان مقطع دکتری و افرادی که قصد مهاجرت دارند، باید در یکی از آزمون های زبان معتبر بین المللی شرکت کنند. جهت دریافت مشاوره آزمون های زبان می توانید از طریق اینترنتی یا تلفنی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و به بهترین شیوه شما را راهنمایی می کنند. انواعی مختلفی از آزمون های زبان از جمله تافل، آیلتس، MSRT، MHLE، EPT، TOLIMO و… وجود دارند که با همدیگر تفاوت های قابل توجهی دارند. هر کدام از این آزمون ها شرایط خاص خود را دارند. به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از شروع ثبت نام در آزمون زبان، جهت دریافت مشاوره آزمون های زبان اقدام کنید و اطلاعات جامعی را درباره هر کدام از آزمون ها کسب کنید. جهت دریافت مشاوره آزمون زبان در اصفهان می توانید به صورت حضوری یا غیرحضوری با ما ارتباط برقرار کنید.

آزمون تافل

یکی از مدارک معتبر زبان در سطح بین المللی، آزمون تافل می باشد که هر ساله افراد زیادی در این آزمون شرکت می کنند. مشاوران ما با تسلط کامل بر آن، مشاوره آزمون تافل را ارائه می دهند. در طی چند سال اخیر این آزمون به شیوه اینترنتی برگزار شده است. این آزمون دارای فرمت های مختلفی می باشد که در حال حاضر در ایران فقط فرمت iBT برگزار می شود. در حال حاضر بیش از 9000 موسسه آموزشی و دانشگاه در سراسر دنیا، این آزمون را معتبر می دانند. مدت زمان اعتبار آزمون تافل، دو سال می باشد و باید پس از گذشت دو سال، دوباره در آزمون شرکت کنید.

مشاوره آزمون های زبان

مشاوره آزمون تافل

افرادی که قصد مهاجرت به یکی از کشور های اروپایی یا آمریکایی را دارند، سوالات متداولی در رابطه با آزمون تافل دارند. هر کدام از مشاوران و کارشناسان ما بر موضوع مشاوره آزمون های زبان تسلط کامل دارند. افراد می توانند هر 12 روز یکبار در این آزمون شرکت کنند و از لحاظ تعداد دفعات شرکت در آزمون، هیچ محدودیتی وجود ندارد. افراد می توانند پس از هر بار شرکت در این آزمون، نقاط ضعف خود را شناسایی کنند و در جهت رفع آن ها تلاش کنند و بعدا می توانند دوباره شرکت کنند. حداکثر نمره آزمون تافل 120 نمره می باشد. یعنی هر چقدر نمره شما به این عدد نزدیک تر باشد، شانس قبولی شما در دانشگاه های مطرح دنیا افزایش می یابد. حداقل نمره قبولی در تافل در هر کدام از دانشگاه های دنیا متفاوت می باشد و هر کدام قوانین مختص به خود را دارند، اما به صورت میانگین حداقل نمره قبولی در اکثر دانشگاه ها نمره 79 می باشد.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  لیست رشته های بدون کنکور تجربی

قبولی در آزمون تافل اصلا کار سختی نمی باشد. شما برای اطلاع از منابع و نحوه خواندن برای این آزمون نیاز به مشاوره آزمون تافل دارید. یکی از شرایط اصلی مهاجرت برای کشور های خارجی، ارائه مدرک زبان می باشد. مدرک زبان تافل در بسیاری از کشور های جهان پذیرفته شده می باشد. این آزمون برخلاف آیلتس، به صورت کامپیوتری برگزار می شود. به همین دلیل این آزمون میان افراد بسیار محبوب می باشد. در تافل هر چهار مهارت زبان یعنی گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خوانش تحت ارزیابی قرار می گیرد. این آزمون دارای 120 سوال می باشد و در طول 4 ساعت به صورت کامپیوتری برگزار می شود. به طور کلی این آزمون بر مبنای سیستم آموزشی آمریکا طراحی شده است. نتیجه و پاسخ این آزمون بعد از گذشت 14 روز مشخص می شود.

مشاوره آزمون تافل

ساختار آزمون تافل

یکی از سوالات متداول متقاضیان آزمون های زبان در مورد ساختار آن ها می باشد. مشاوران ما با ارائه مشاوره آزمون های زبان به صورت حضوری و غیرحضوری به همگی سوالات شما جواب می دهند. آزمون تافل دارای 4 بخش مختلف می باشد. بخش اول آن خوانش یا Reading می باشد. معمولا در بخش Reading سه تا چهار متن قرار داده می شود و حدود  36 تا 54 سوال برای آن ها طراحی می شود. مدت زمان بخش Reading حدود 60 تا 80 دقیقه می باشد.  معمولا 10 نوع  سوال مختلف برای این بخش طراحی می شود. شما باید با انواع مختلف سوال ها آشنایی داشته باشید و تکنیک های پاسخگویی آن ها را بلد باشید. دومین بخش این آزمون شنیداری یا Listening می باشد. برای این بخش 6 تا 9 Listening و 34 تا 51 سوال در نظر گرفته می شود و 60 تا 90 دقیقه نیز به آن اختصاص داده می شود. معمولا لهجه بخش شنیداری آمریکایی می باشد، اما ممکن است از لهجه های دیگر نیز استفاده شود.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره کنکور 1402 در اصفهان + معرفی خدمات آن

بخش سوم آزمون تافل، گفتاری یا Speaking می باشد. بخش Speaking بعد از یک استراحت 10 دقیقه ای شروع می شود. مدت زمان این بخش فقط 20 دقیقه می باشد و دارای 6 سوال می باشد. 2 سوال اول آن مختص به Speaking و 4 سوال بعدی ترکیبی از Speaking و Listening و Reading می باشد. به همین دلیل به این 4 سوال، سوال های تلفیقی می گویند. بخش آخر آزمون، نوشتاری یا Writing می باشد. این آزمون دارای 2 سوال می باشد و حدود 50 دقیقه زمان دارد. برای یک سوال آن 20 دقیقه زمان دارید که باید درباره یک موضوع انشا بنویسید. ( در حد 300 کلمه مناسب می باشد. ) در سوال بعدی باید به یک سخنرانی گوش دهید و سوالات مطرح شده درباره آن را جواب دهید.

مشاوره آزمون زبان در اصفهان

آزمون آیلتس

یکی دیگر از آزمون های زبان محبوب و پرطرفدار، آزمون آیلتس می باشد. جهت دریافت مشاوره آزمون های زبان در اصفهان می توانید با ما تماس بگیرید. بسیاری از ایرانیان و افراد کشور های دیگر معمولا در این آزمون شرکت می کنند. در واقع آیلتس محبوب ترین آزمون بین المللی زبان می باشد. این آزمون در حال حاضر در 142 کشور دنیا برگزار می شود. مدرک آزمون آیلتس تقریبا در تمام دانشگاه های انگلیسی زبان دنیا پذیرفته می شود. این آزمون برخلاف تافل، بر مبنای سیستم آموزشی کشور های اروپایی طراحی شده است، اما دانشگاه های آمریکا نیز این آزمون را از مهاجران می پذیرند. آیلتس نیز همانند تافل دارای 4 بخش می باشد و نمره هر بخش به صورت جداگانه از صفر تا 9 تعیین می شود و سپس میانگین این چهار نمره را به عنوان نمره نهایی آیلتس در نظر می گیرند. حداکثر نمره ای که یک فرد می تواند در این آزمون کسب کند، نمره 9 می باشد.

این مطلب را هم مطالعه کنید :  مشاوره قبولی شاهد اصفهان

ساختار آزمون آیلتس

آزمون آیلتس دارای 4 بخش می باشد. در بخش Writing مهارت فرد طبق دو معیار تحلیل نمودار و نوشتن متن عمومی ارزیابی می شود. در بخش Writing چندین نمودار به شما داده می شود که شما باید تحلیل خود را از نمودار ها را در چند پاراگراف بنویسید. علاوه بر نمودار ها، یک موضوع برای شما تعیین می شود که باید درباره آن انشا بنویسید. ( باید کمتر از 250 کلمه باشد. ) بهتر است متن در 5 پاراگراف نوشته شود. دومین مهارت آزمون، بخش Speaking می باشد. بخش Speaking معمولا حدود 14 دقیقه طول می کشد. در این بخش در ابتدا توسط یک مصاحبه کننده چندین سوال عمومی از شما پرسیده می شود و شما باید به آن ها جواب کامل بدهید. همچنین یک کارتی به شما داده می شود که روی آن موضوعی نوشته شده است. شما باید در رابطه با آن موضوع چند دقیقه صحبت کنید و به سوال های مطرح شده درباره آن موضوع پاسخ دهید.

مشاوره آزمون آیلتس

در صورتی که در رابطه با آزمون آیلتس هر سوالی دارید، می توانید با دریافت مشاوره آزمون آیلتس از مشاوران ما پاسخ خود را بیابید. سومین مهارت آزمون، بخش Listening می باشد که حدود 30 دقیقه طول می کشد و دارای 4 بخش مختلف می باشد. آخرین بخش این آزمون، Reading می باشد و حدود 40 سوال مختلف برای آن طراحی شده است که باید در طول 60 دقیقه به آن ها پاسخ دهید. معمولا اکثر دانشگاه های جهان نمره 6.5 و بالاتر از آن را قبول می کنند. برای قبولی در این آزمون باید سطح لغت شما بسیار بالا باشد.

 

به این مطلب امتیاز دهید.
دسترسی سریع

> مشاوره تحصیلی و کنکور

> مشاوره کودک و نوجوان

> مشاوره خانواده و ازدواج

> مهاجرت تحصیلی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمام زمینه ها ، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با  با ما در ارتباط باشید  تا از مزایای مشاوره حضوری مرکز مشاوره بصیرت نوین بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به بصیرت نوین می باشد ©